Tačiau filmuose dažnai būna scenų, kurių kūrimo metu pasinaudojama tam tikrais triukais. Žiniasklaida skelbia, jog A. Driveriui per filmavimus nebuvo leista iš tiesų vairuoti nė vieno „Ferrari“ lenktyninio automobilio.
„Taip buvo nuspręsta dėl aktoriaus gyvybės draudimo reikalavimų. Filmui buvo filmuojamos išties pavojingos lenktynių, avarijų scenos, kur dažnos įvairios traumos bei nelaimės. Adamo atveju jam rizikuoti neteko – dėl gyvybės draudimo sąlygų jis galėjo „vairuoti“ tik ant sunkvežimio vežamą automobilį. Tai tiek smagumo tame aktoriaus darbe“, - pranešime spaudai pasakojo biografinės dramos kūrėjai.
Pats A. Driveris šio fakto komentuoti nepanoro. Pavojingose ir itin efektingai atrodančiose filmo scenose jį pakeitė profesionalūs kaskadininkai, dubleriai.
Juostą kūrė režisierius Michaelas Mannas, kuris jau įsitvirtino Holivudo kino istorijoje su tokiais filmais kaip „Karštis“, „Visuomenės priešai“, „Majamio policija“, „Nakties įkaitas“, „Informatorius“, „Ali“).
Drama „Ferrari“ pasakos apie bene juodžiausią automobilių legendos Enzo Ferrario gyvenimo laikotarpį – nukels žiūrovus į 1957-uosius. E. Ferraris gedi prieš metus mirusio vienintelio sūnaus Alfredo. Jo santuokai su žmona Laura (akt. Penélope Cruz) taip pat iškilusi grėsmė. Prieš dešimtmetį sutuoktinių įkurta automobilių gamybos kompanija – ant bankroto slenksčio.
Gyvenimui dūžtant į šipulius, vienintelė sritis, kurioje Enzo jaučiasi galintis bent kažką pakeisti, yra jo kompanija. Desperatiškai ieškodamas galimybės ją išgelbėti, E. Ferraris nusprendžia, kad jo komanda dalyvaus pragarui prilyginamose „Mille Miglia“ – žiauriose, bekompromisėse ir velniškai pavojingose tūkstančio mylių (1600 kilometrų) atviro kelio ištvermės lenktynėse Italijoje.
Tačiau jos – pažymėtos avarijomis bei žūtimis. Kuo tai baigsis E. Ferrariui, pamatysime jau nuo sausio 26 dienos, biografinėje dramoje „Ferrari“.
Filmo anonsas: