Kai Julia Roberts filmo pradžioje turi pasakyti „Taip, už savo 20 dolerių grįšiu taksi“, ji per klaidą ištarė „Taip, už savo 20 dolerių griebsiu krabą“, į ką Richardas Geere‘as sureagavo „Taip, ten daug krabų“. Žinoma, juokingas dialogas filme taip ir nepasirodė.
Daugumai žinomas faktas, kad filmo režisierius Garry‘is Marshallas filme vaidina benamį, pasakantį Richardui Gere‘ui, kur gyvena Sylvesteris Stallone, tačiau tai dar ne viskas – jis vaidina ir „Regent Beverly Wilshire“ viešbučio durininką. Kitas toje scenoje pasirodantis žmogus – juostos operatorius.
Kai G.Marshallas buvo vaikas, jis dažnai pasiklysdavo, tad labai mėgo žemėlapius. Štai jums paaiškinimas, kodėl filme tiek daug tikslių lokacijų.
Kol Julija maudėsi vonioje ir dainavo, Richardas pamanė, jog būtų labai juokinga, jog tuo metu jis išeitų iš kambario. Išėjusi aktorė pratrūksta: „Kur jūs? Visi išsinešdino, jūs šikniai?!“
Baigus filmuoti juostą surengtas vakarėlis, kuris vyko... vienoje Los Andželo kėglinių.
Kai režisierius filmavo Holivude, „Viskas nebuvo taip paprasta. Tiesą sakant, netgi liūdnoka. Teko filmuoti labai greitai. Neturėjome pakankamo biudžeto ten užsibūti kiek tinkami“. Tiesą sakant, dauguma ten filmuotų scenų buvo kuriamos pasinaudojus netoliese esančių neoninių iškabų apšvietimu.
„Rodeo Drive“ sceną teko filmuoti sekmadienį, nes kitomis dienomis jie dirbo ir neįsileido filmavimo komandos. „Dievulėliau, nenorėjo prarasti nė dolerio“, – sakė filmo režisierius.
„Regent Beverly Wilshire Hotel“ iš tikrųjų buvo motelis prie greitkelio.
„W Hotel“ viešbutis Vestvude iš pradžių buvo prestižinis UCLA bendrabutis. Kai ten buvo filmuojama „Graži moteris“, jis jau vadinosi „Westwood Marquis“ – būtent čia filmuota baseino scena, kai Vivian ir Kit kalbasi apie gyvenimą ir svajonių princą.
Los Andželo gamtos istorijos muziejus filme virto San Francisko opera. Norėta filmuota tikroje San Francisko operoje, viskas jau buvo suderinta, tačiau kilo žemės drebėjimas ir išdužo visi pastato langai.
„Cicada“ – restoranas Los Andželo senamiestyje, kur filme skraido sraigės. Tai pirmasis art deco stiliaus pastatas mieste. Ten filmuota ne viena svarbi scena. Režisierius teigia, kad jam labai patikę nuostabūs pastato laiptai.
„L.A. Equestrian Center“ buvo filmuojama polo varžybų scena.
G.Marshallas apie žirgus nieko neišmanė, tad scena buvo patikėta jo sūnui Scottui. Jie norėjo, kad scena rėkte rėktų, jog „pagrindinė veikėja čia jaučiasi kaip žuvis, ištraukta iš vandens“.
„The Las Palmas Hotel“ viešbutis filme atliko Vivian buto vaidmenį. Jis veikia ir šiandien.
Viena iš pirmųjų scenų – vakarėlis pas Stuckey ir triukas su magiška moneta. Režisierius ją sugalvojo, nes labai mėgsta magiją.
Scena, kur Edwardą atstumia jo mylima moteris, buvo įtraukta siekiant parodyti, jog net ir tokiam sėkmės lydimam vyrui gali nesisekti.
Kadras, kuriame guli pusnuogė Julia, galvą paslėpusi po pagalve, yra tikra – kitaip tariant, ten tikrai J. Roberts kūnas, prisiekinėja režisierius. Vienintelė priežastis, kodėl jai ant galvos pagalvė, yra ta, jog jis nenorėjęs, kad žiūrovai sužinotų, jog ji raudonplaukė – pirmose scenose ji filmavosi su šviesių plaukų peruku.
„Regent Beverly Wilshire“ vestibiulis iš tikrųjų priklauso senajam Holivudo „Ambassador Hotel“. Deja, jis jau senokai nugriautas.
G. Marshallas visada vargdavęs su viešbučių durų kortelėmis, todėl šią ypatybę perkėlė ir R. Gere‘o personažui.
Režisieriui patiko mintis, kad Vivian turi tiek daug prezervatyvų – džiaugėsi filme propaguojantis saugų seksą.
G. Marshallas scenarijuje nenumatė scenos, kur Vivian guli ant grindų ir žiūri televizorių, bet ji puikiai tiko: „Norėjome, kad Vivian mėgautųsi dalykais, kurie patinka paprastam žmogui“.
Kai pirmą kartą Vivian, vilkėdama seksualius apatinius, pasirodo Edwardui, J. Roberts šuo kėlė nemenką triukšmą, tad situaciją teko apžaisti.
Režisierius nusprendė, kas Vivian pavardė bus Ward, nes tai buvo jo senelio pavardė. „Mane įveikė nostalgija“, – prisipažįsta G. Marshallas.
Viešbučio darbuotoja „Beverly Wilshire Hotel“ – režisieriaus dukra Kathleen. Ji filmavosi ir kituose tėvo filmuose.
Kaip teigia G. Marshallas, aktorius Hectoras Elizondo visiems kuriamiems personažams turi atskirą peruką.
Richardas Gere‘as moka groti net keliais instrumentais – filme labai norėjo groti pianinu.
„Itin seksuali“ pianino scena turėjo būto apkarpyta, nes buvo tiesiog pernelyg seksuali, nors joje ir nebuvo jokių nuogybių.
G. Marshallas Julios Roberts tinkamumą vaidmeniui tikrino kartu su Charlesu Grodinu – ji nustelbė visas konkurentes.
Julios Roberts mama iš Džordžijos buvo atvykusi aplankyti dukters filmavimo aikštelėje ir G. Marshallo pasiteiravo: „Kodėl filmui sukurti reikia tiek daug žmonių?“
„Regent Beverly Wilshire Hotel“ viešbutis (kuris dabar vadinasi „Four Seasons Beverly Wilshire Hotel“, kai buvo minimos 25-osios filmo pasirodymo metinės, savo klientams pateikė specialių (labai brangių) šventinių pasiūlymų.
Viena iš režisieriaus nemėgstamiausių filmo scenų – pusryčių scena. Kodėl? Todėl, kas Vivian vaikštinėja po kiemą vien su lengvučiu chalatu, o nėra jokio vėjo, todėl scena atrodo labai nenatūrali. „Tai ir mano kaltė, pamenu, tada nebuvau geriausios formos kurti“, – juokiasi režisierius.
Vivian ir Stuckey kovoje filmui besibaigiant kaskadininkų pagalbos neprireikė. O Jasono Alexanderio parpuolimas tikrai nebuvo surežisuotas.
Iš pradžių buvo sumanymas, jog juostos pabaigoje Kit perdozuoja narkotikų, bet laimei susivokta, kad toks įvykis būtų per sunkus tokio filmo siužeto vingis.