1. „Sin City: A Dame To Kill For“ („Nuodėmių miestas 2“)
Franko Millerio ir Roberto Rodriguezo 2005 m. filmo „Sin City“ („Nuodėmių miestas“) tęsinys. Pirmosios dalies nihilizmas ir neapykanta moteris tęsinyje kur kas tirštesni, o visi filmo veikėjai murkdosi žiaurumo liūne. Tamsioje, purvinoje filmo atmosferoje vyrai – lošikai, žudikai, nusikaltėliai, o moterys – prostitutės, striptizo šokėjo, fatališkos moterys ar dar kokia moteriško blogio variacija. Filmą kiek gelbėja aktorė Eva Green, kuri turi unikalų gebėjimą atgaivinti net prasčiausią kino kūrinį. Kita vertus, prireiktų milijono Evų Green, kad „Nuodėmių miestas 2“ būtų išgelbėtas.
2. „Jersey Shore Massacre“ („Žudynės Džersio pakrantėje“)
Šį netikusį kūrinį vadinti filmu tikriausiai per didelė garbė. Geriausiu atveju tai kvailiausių idėjų kratinys. Tokio paties pavadinimo MTV realybės šou jau seniai pamirštas, bet tai nesustabdė Paulo Tarnopolo nuo jo ekshumavimo. Taigi turas po Džersį su kalikais, prastas reperis Italian Ice, filmas filme „Fat Camp Massacre, du akivaizdžiai raminamųjų išgėrusio Rono Jeremy epizodiniai vaidmenys ir sekso scena, kuri gali visus ją mačiusius atgrasyti nuo sekso...
3. „Sex Ed“ („Seksualinis auklėjimas“)
Šis filmas patenka į prasčiausių filmų kategoriją jau vien dėl idėjos. Idealistiškai nusiteikęs mokytojas Edas (suaugęs, bet vis dar kūdikiško veido Haley Joelis Osmentas) nori seksualiai lavinti mokinius, nors pats tebėra... skaistus. Filme rutuliojamas keistas, veidmainiškas požiūris į seksą. Didžiąją filmo dalį skatinamos atviresnės diskusijos apie seksą mokykloje, ilgi ištęsti pokalbiai, kurie nė iš tolo neprimena juokų. Galiausiai seilę į Edo nekaltybę varvinančios moterys vaizduojamos liūdnomis, pamišusiomis dėl sekso ir desperatiškai trokštančios palaikymo.
4. „Men, Women & Children“ („Vyrai, moterys ir vaikai“)
Šie metai buvo ne itin sėkmingi režisieriui Jasonui Reitmanui. Jo karinga drama „Labor Day“ buvo nuo pat pradžių pasmerkta, išstumta iš 2013 m. „Oskarų“ sezono į sausio purvą, kur liūdnai pagarsėjo tik dėl erotiškos pyrago kepimo scenos.
Šiaip dauguma jo filmų būdavo romanų ekranizacijos, na o „Vyrai, moterys ir vaikai“ tikrai nevykęs darbas: kiekvieną akimirką sunku suvokti, teisingai interpretuoti. Veiksmo pradžia kažkur, pasakojant Emmai Thompson, toliau – vienas kita apgaudinėjantys sutuoktiniai, iškrypėliškas teksto ekrane ir „Facebook“ grafikos naudojimas. Šis filmas – skaitmeninio amžiaus atgyvena.
5. „Septic Man“ („Septinis žmogus“)
Šis filmas nepelnytai taiko į superdidvyrių kategoriją. Žiūrovų laukia džiaugsmo nekeliantis 83 min. trukmės žmogaus ekskrementų šlovinimas. Po išmatų, šlapimo ir vėmalų pliūpsnio kanalizacijos darbininkas nusileidžia į miesto virškinamąjį traktą aiškintis vandens infekcijos priežasties. Nuo tada nieko ypatingo ir neįvyksta, tik susitikimas su kvailu milžinu ir jo parazitu broliu. Na, dar vėmimas. Daug ir gausiai vemiama. Nuo filmo visomis prasmėmis pykina.
6 „A Haunted House 2“ („Vaiduoklių namas 2“)
Filmas pasirodė netinkamu laiku – pirmiausia pasirodė „Paranormal Activity: The Marked Ones“ („Paranormalūs reiškiniai 5“), kuris patvirtino, kad siaubo filmų tęsinių degradavimą.
Na o „Vaiduoklių name 2“ žiūrovų laukia aktoriaus Wayanso sekso scena su lėle Annabelle, nuspėjami pokštai, žodžiu – nuobodu.