Naujai sukurta atvykstamo turizmo organizacija išleido žemėlapį keturiomis kalbomis, paremtą filmo “Super Džonis” siužeto linija. Žemėlapis nurodo labiausiai turistų lankomas Anglijos vietas, kurios vaizduojamos ir komedijoje. Taip pat pasakoja, ką turistai gali pamatyti ir nuveikti Londone bei visoje šalyje.

Turizmo organizacijos atstovė teigia, kad žemėlapiai, paremti garsiais filmais ar jų personažais, yra itin populiarūs. Be to, gausi filmo reklama visame pasaulyje – gera reklama ir pačiai šaliai.

“Komedija “Super Džonis” suteikia mums naujas galimybes reklamuoti Didžiąją Britaniją ir jos įsimintinus gamtovaizdžius, istorinius paminklus, subtilią kultūrą. Visa tai kino žiūrovai pamatys komedijoje. Kaip rodo skaičiavimai, apie 20% turistų atvyksta į Britaniją, nes kažką įdomaus yra pamatę kino filme ar per televiziją.

“Super Džonis” su unikaliuoju humoro propaguotoju Rowanu Atkinsonu, atkreips pasaulio dėmesį į mūsų šalį” – džiaugiasi organizacijos atstovė.