Anot programos sudarytojų, esminis kriterijus atrenkant filmus buvo jų paveikumas ir išskirtinumas emociniu, meniniu bei siužetiniu aspektu. Siekta parodyti įvairovę ir išryškinti kontrastus bei atskleisti istorijas, slypinčias detalėse. Vienas tokių pavyzdžių - visai šeimai skirtas pasakojimas "Rikas, Oskaras ir gilumų šešėliai" apie du mažamečius draugus. Vienas pasižymi išskirtiniais gabumais, o kitas save vadina "giluminių gabumų" vaiku. Dėl šio smagaus kontrasto jie susidraugauja ir padeda vienas kitam netikėtų pavojų tykančiame Berlyne.

Programos kuratorius Gėtės (Goethe) instituto Lietuvoje vadovas Detlefas Gericke'as apžvelgdamas programos filmus reziumuoja: "Svarbiausi atrankos kriterijai - KAS ir KAIP. Tai ir tradicinė vokiečių kino dramaturgija, ir naujovės, prasidedančios išsižadėjus įprastinio pasakojimo. Publikai pristatysime stereotipinius mitus apie vokiečius, kontrastuojančius su elektronine muzika, pasiūlysime saldžiai karstelėjusių siaubo istorijų, supažindinsime su autore, kuri kasdien rašydama siekia atskleisti diktatūros sukeliamas traumas, papasakosime apie sporto trenerį, kurio fizinis preciziškumas ir psichologinis įsijautimas išugdo pasaulines sporto žvaigždes, supažindinsime su mergina, kurią šeimos tapatybės paieškos nuveda į Lietuvą.

Iš, mūsų požiūriu, geriausių meninių filmų atrinkome juostas, turinčias paralelių su lietuviškos publikos gyvenimu, pasitelkę į pagalbą reikšminius žodžius - krepšinį ir gyvenimo socialistinėje santvarkoje (VDR ir LSSR) patirtį. Be to, ne mažiau svarbūs mums buvo ir - tik iš pirmo žvilgsnio - eilinių žmonių portretai ir charakteriai: nedidelio miestelio bedarbiai, naujai atrandantys save teatro scenoje, programišiai, netyčia įsipainioję į beprotiškus mafijos reikalus, politikai ir teisininkai, 6-7-ajame dešimtmetyje Vokietijoje šantažuojami dėl lytinės orientacijos".

Muzikos mekai - Berlynui dedikuotas filmas "B-Movie: taip skambėjo Vakarų Berlynas 1979-1989 m." ir gyvai atliekama elektronine muzika įgarsintas nebylusis kinas šiemet bus rodomas menų fabriko "Loftas" erdvėse. Čia žiūrovai galės susipažinti su aštuntojo dešimtmečio Berlyno muzikine scena, populiariausiais alternatyvios muzikos barais ir legendinėmis muzikos pasaulio asmenybėmis.

"Vokiško kino dienų" atidarymui pasirinktas šiuolaikiškas filmas, kuriame pagrindinį vaidmenį sukūrė Tomas Schillingas. Šis aktorius jau svečiavosi Lietuvoje - 2013 m. pristatė juostą "Oh Boy". Kino dienų atidarymo filme "Who am I - saugių sistemų nėra", kurį sukūrė režisierius Baranas bo Odaras (Baran bo Odar, 2014), T. Schillingas suvaidino gabų programišių, realybėje nerandanti sau vietos, tačiau virtualiame pasaulyje išsikovojusi lyderio pozicijas. T. Schillingas sukuria aktualų šių dienų personažą, kuris filmo pabaigoje vis dėlto palieka klaustuką žiūrovų mintyse. Filmas taikliai atspindi aktualią visuomenės tendenciją - nevaldomą pasinėrimą į virtualiąją ir socialinių tinklų realybę.

Retrospektyvinė programa šiais metais skirta Andreaso Drezeno kūrybai. Vilniaus ir Kauno žiūrovai galės pamatyti penkis šio režisieriaus ir scenarijų autoriaus filmus. Lietuvoje jau buvo rodyta nemažai šio kūrėjo darbų. Šį pavasarį A. Drezenas pirmą kartą pats atvyksta į Vilnių pristatyti naujausios premjeros "Kai mes svajojom" (2015). Du vakarus kino teatre "Skalvija" režisierius po peržiūrų dalyvaus filmų aptarimuose ir pokalbiuose su žiūrovais.

Pristatyti dokumentinio filmo visuose kino programoje dalyvaujančiuose miestuose atvyks ir Izraelio režisierė, gyvenanti ir kurianti Berlyne Yael Reuveny. Jos šeimos istorija, papasakota filme "Vakarykštis sniegas" (2013) labai intymi, leisianti kitu kampu pažiūrėti į holokausto pasekmes.

Tarp vokiško kino svečių sutiksime ir lietuvių kūrėjų darbų. Giedrė Žičkytė savo nauju trumpo metražo filmu "Amazonės" pristatys Gėtės instituto Lietuvoje organizuojamo transeuropinio projekto "EUROPOLY" filmų rinkinį apie naująją ir senąją Europą.