Šį kartą į moterį savo dėmesį atkreipė „Coocoomos“ prekės ženklo kūrėjai, pasiūlę moteriai tapti naujos, 2014 metų rudens/žiemos kolekcijos, veidu ir modeliu.

„Šiai kolekcijai pristatyti pakvietėmė Vaidą Klizaitę - Jasaitienę. Tai - žavi, stipri moteris, spinduliuojanti elegancija, rafinuotumu, įgimtu stiliaus pojūčiu. Tai stilinga dama, rūpestinga mama, įkūnijanti stiprią asmenybę. Ji visiškai atitinka mūsų prekės ženklo koncepciją - kuriame drabužius būtent tokiai - turinčiai savo stilių, vertinančiai subtilią prabangą, natūralius audinius, mėgstančiai klasikines, pastelines spalvas – moteriai. „Coocoomos“ herojė tai ne madinga moteris – tai stilinga moteris!” – teigė prekės ženklo kūrėjai Rūta Mackevičiūtė ir Eduardas Fedotovas.

Pasak kūrėjų, „Coocoomos” kolekcijos tai nėra trumpalaikės mados tendencijos galiojančios pusmetį, tai modeliai, kurie gali būti dėvimi ne vieną sezoną. „Tai mūsų veiklos filosofija – kurti aprangą, stilingus aksesuarus, interjero detales iš natūralių medžiagų, tokių kaip medis, oda, vilna, drobė, kašmyras, šilkas, eteriniai aliejai ir panašiai, - sako kūrėjai. - Vystydami šias idėjas ir naujausiai kolekcijai pristatyti pasirinkome ypatingą vietą, natūralios gamtos prieglobstyje esantį juodagalvių avių ūkį. Tai vieta artima mūsų prekinio ženklo filosofijai, norėjosi, kad fotosesija būtų gyva ir kalbanti apie natūralumą, gamtą, avis, galvijus... Matyt tą jautė ir juodagalvės - jos mielai dalyvavo fotosesijoje, domėjosi kas vyksta aplink ir netgi pozavo“.