Pastarąją savaitę S. McCartney pristatė savo pirmuosius naujus kvepalus per ketverius metus „Pop“. Didžiausias kampanijos netikėtumas – Madonos duktė Lourdes Leon, kuri tapo naujoji dizainerės mūza kartu su Grimes, Kenya Kinski-Jones ir Amandla Stenberg.
Lourdes Leon (pirma iš kairės) Stellos McCartney kvepalų „Pop“ kampanijoje
Vida Press nuotr.
19 metų Lourdes pirmą kartą pasirodė viešumoje. Iki šiol ji buvo visą laiką kruopščiai saugoma nuo paparacių ir nuo žiniasklaidos dėmesio.
S. McCartney raginimas susiburti į moterišką draugiją bei pajusti jos galią, būtent, ir paskatino Lourdes bendradarbiauti su dizainere, kuri yra sena jos mamos draugė.
Madonnos dukra jau patyrė, ką reiškia viešumas, todėl dabar nebijo net ir piktų komentatorių.
„Daugybė žmonių mane teisia, – sakė Lourdes. – Man svarbu, kad tai neturėtų įtakos mano gyvenimui“.
„Man patinka, kai žmogus neapsimeta tuo, kuo nėra“, - skelbia žinoma mergina, tapusi kvepalų „Pop“ kampanijos veidu.
Kalifornijoje vykusioje saulėtoje fotosesijoje Lourdes pozuoja žilais plaukais. Sunku patikėti, kad ši mergina dar mokosi koledže, nes iš fotosesijos nuotraukų ji atrodo gerokai vyresnė.
L. Leon studijuoja muzikinį teatrą Mičigano universitete, kur mokosi dainuoti, vaidinti ir šokti. Tačiau Lourdes ne tik pomėgiais panaši į Madonną. Ji iš mamos paveldėjo ir išvaizdą - dideles akis ir širdelės formos veidą. Lygiai tokia, kokia Madonna buvo devintajame dešimtmetyje.