Prieš dvejus metus Bjelle triumfavo muzikiniame televizijos šou „Romeo ir Džiuljeta“, dalyvavo šio projekto grandioziniuose pastatymuose, o vėliau tyliai dingo iš televizijos laidų ir vakarėlių, kurių ypatinga mėgėja niekada ir nebuvo.

Bjelle 2013 metais. T.Vinicko (DELFI) nuotr.

Rugsėjo mėnesį Bjelle triukšmingai sugrįžo į pirmuosius puslapius, drąsiai apnuoginusi ornamentais išpuoštą krūtinę trumpametražių miuziklų festivalyje. Tai, kad santūrioji Bjelle išdrįso apsinuoginti, buvo daug kam netikėta. Tačiau panašu, kad simpatiška ukmergiškė radikaliai keičia savo kūrybos ir įvaizdžio kryptį. Tuo buvo galima įsitikinti antradienio vakarą apsilankius sostinės kultūros bare „Kablys“, kur buvo surengtas LRT Kultūros televizijos laidos „Visu garsu“ filmavimas.

Nedidukė Bjelle iš karto krito į akis tamsiai apsirengusių muzikantų, susirinkusių į niūrokos atmosferos klubą, kontekste. Šviesūs plaukai, paslėpti po pilka kepuraite, ryškiai dažytos lūpos, iš toli pro tamsią palaidinę persišviečianti balta liemenėlė – Bjelle atrodė tarsi lietuviškoji Courtney Love, lyg magnetas traukianti į „Kablį“ susirinkusios jaunuomenės dėmesį.

Tiesa, prieš pat pasirodymą Bjelle nutarė vieną savo stiliaus detalę pakeisti. Nusprendusi, kad pro palaidinę persišviečianti balta liemenėlė, dar labiau išryškinta televizijos apšvietimo, atrodys netinkamai, mergina skubiai puolė į persirengimo kambarį ir po kelių minučių jau pasirodė segėdama juodą liemenėlę, kuri taip nekrito į akis.

Kiek sušvelninusi savo įvaizdį, Bjelle netrukus pasirodė scenoje – mergina atliko kelis naujus kūrinius, kurie privertė išsižioti net labiausiai skeptiškai nusiteikusius muzikos mėgėjus, po jos trumpo, bet efektingo pasirodymo ėmusius šnabždėtis, kad pagaliau Lietuvoje atsirado „kažkas tarp Bjork ir „Portishead“.