„Ms.Mermaid“ prekės ženklui - vos treji. Jo kūrėja Agnė Misevičienė pasakoja, kad visus šiuos metus ji bando įtvirtinti savo kuriamų maudymosi kostiumėlių braižą, kad jie nesunkiai būtų atpažįstami visuomenėje.

„Kolekcijos nuoseklios, didelių kontrastų kūryboje nėra, tačiau vis stengiamės paįvairinti asortimentą ir sugalvoti kuo įdomesnes fotosesijas. Didėja tiražai, ryškėja koloritas, turime drąsesnių siluetų, tobuliname detales. Taip pat išsiplėtė paplūdimio apdarų linija. Pabrėžiame kostiumėlių universalumą, akcentuojame, kad tas pats daiktas gali būti dėvimas skirtingų tipažų moterų, kitaip stilizuojamas, todėl kaskart atrodo unikaliai. Šių metų naujiena - du multiwear siluetai su aukso spalvos metalinėmis detalėmis, kurios formuoja dar solidesnius paplūdimio įvaizdžius.

Taip pat pratęsėme didelio pasisekimo sulaukusią paaukštinto liemens kelnaičių tendenciją, dabar jų galima nusipirkti atskirai ir derinti su turimais bikiniais. Ypatingo populiarumo sulaukė ir paplūdimiui skirtos oversize suknelės, ilgi, žemę šluojantys sijonai“, - pranešime spaudai pasakoja A. Misevičienė.

Šiems metams būdingi ryškus tonai: Maldyvų mėlyna, rožinė koralo, saldžiai žydra: „Populiariausi išliko granito, juodai balti, tamsiai žali ir raudoni kostiumėliai, tai - mūsų prekės ženklo klasika“.

Naujųjų modelių fotosesija, kurią įamžinti patikėjo fotografui Robert Mishka, golfo aikštyne vyko ne atsitiktinai. Neseniai aistrą golfui atradusi A. Misevičienė vos pradėjusi su juo pažintį sumanė apjungti savo kuriamą madą su šiuo solidžiu žaidimu.

„Idėja buvo spontaniška. Santūrius golfo žaidėjų įvaizdžius pakeitėme bikiniais, o žaidimui būdingą susikaupimą - modernių sirenų vilionėmis. Mažoje mūsų vietinės mados rinkoje nėra tiek daug profesionalių modelių, o prekės ženklai neretai renkasi jau matytus veidus, kartojasi lokacijos ir t.t. Norėjome išskirtinių kadrų ir profesionalaus įgyvendinimo. Įdomus faktas - modeliais dirbusios Saulyna ir Karolina yra geriausios draugės nuo antros klasės.“

Pasaulio pažinimą dievinanti Agnė ne kartą minėjo, kad būtent kelionės ją įkvepia kūrybai.

„Dabar galiu džiaugtis ne tik savo kelionių žemėlapiu. Turime prekės ženklo tradiciją, kurią vadiname „atostogų atvirukais” - tai mūsų klienčių nuotraukos su atostogų peizažais ir „Ms.Mermaid“ paplūdimio drabužiais. Šių kadrų sulaukiame praktiškai kasdien! Matyti vis augantį undinių klubą ir savo kūrybą įvairiausiuose pasaulio kampeliuose – tikra inspiracija“, - džiaugiasi ji.

A. Misevičienė tikina, kad lietuvaitės ir užsienio klientės labai skirtingos, o jų pasirinkimai, pildant paplūdimio garderobą priklauso nuo sezoniškumo, atostogų krypties ir mados tendencijų: „Pirmaisiais prekės ženklo gyvavimo metais pastebėjau lietuvaičių polinkį į santūrumą. Pirmieji kostiumėliai tikrai buvo nuosaikesnių siluetų, prislopinto kolorito, tačiau užsitarnavome pasitikėjimą ir palaipsniui klienčių paplūdimio mados sprendimai tapo drąsūs ir koketiški. Dabar vietinė rinka labai panaši į tarptautinę – nenuspėjama ir drąsi“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)