„Good Job“ buvo sukurta A. Keys gyvenimo herojams – dainininkės vienišai mamai ir daugeliui kitų, kurie užima svarbia vietą Alicios gyvenime ir kuriems nebuvo užtektinai progų padėkoti per muziką. Tačiau šių dienų kontekste ši daina suskambėjo dar kitaip, rašoma spaudos pranešime.
„Ar būtumėte fronto linijoje ligoninėje, ar bandytumėte subalansuoti savo darbą, šeimos rutiną ir mokslus iš namų, ar vežiotumėte paštą, siuntinius, maistą, ar tvarkytumėtės su asmeniniais sunkumais COVID-19 akivaizdoje – žinokite, esu su Jumis. Jūs esate matomi, mylimi ir vertinami“, – pasaulį drąsina A. Keys.
Ši daina taip pat tapo pagrindiniu garso takeliu „CNN Heroes“ kampanijoje, kuri atiduoda pagarbą visiems žmonėms-herojams, aktyviai veikiantiems šios pasaulinės krizės akivaizdoje.
„Ši nauja Alicios daina puikiai atspindi tai, ką mes matome šios pandemijos kontekste – t. y. žmones, kurie žengė žingsnį į priekį, kai pasauliui to reikia labiausiai“, – pastebi „WarnerMedia News & Sports“ valdybos pirmininkas Jeffas Zuckeris.
Nuo pat savo debiutinio albumo 2001 m. Alicia Keys pardavė daugiau nei 65 mln. savo albumų kopijų. Dar šiemet muzikos ikona vadinama atlikėja, dainų autorė, prodiuserė ir aktorė Alicia Keys ruošiasi išleisti ir savo septintąjį albumą „ALICIA“, kuriame taip pat bus ir šiandien pristatomas singlas „Good Job“.