Į pergrotų kūrinių pinkles buvo papuolę Ieva Zasimauskaitė, Jurijus Veklenko, grupė „The ROOP“, Monika Liu, Monika Linkyte. Tačiau Giedrius, nors ir niekur neskubėdamas bando taisyti padėti, reaguodamas į karščiausias Lietuvos muzikinės padangės naujienas ir pristato, kaip galėtų skambėti populiarus, atsikūrusios kauniečių grupės „Karališka Erdvė“ hitas „Karalių Paslaptys“, elektrinės gitaros stiliumi, rašoma pranešime spaudai.
Giedriau, tu esi roko muzikantas, gitaristas. Kaip kilo idėja sugroti tokio sunkiai suderinamo su tavimi stiliaus muzikos kūrinį?
Nieko neslėpsiu. Užaugau Kaune, kur mano paauglystėje ši kauniečių grupė buvo labai populiari. Nepaisant mano atsidavimo vakarietiškai roko ir metalo muzikai, aš negalėjau visiškai ignoruoti nei vietinės reikmės televizijų, nei radijo stočių. Todėl, jaučiu nostalgiją daugiau ar mažiau viskam, kas yra iš 90-ųjų eros. Negalėčiau savęs priskirti prie šios grupės didelių fanų, tačiau neneigiu jų užsitarnautos šlovės. Stebėjau naujausius interviu su „Karališkos Erdvės“ grupės nariais ir pasidarė labai aišku, dėl ko jie atsikūrė ir dėl ko vyks jų atsikūrimo koncertai. Greičiausiai jie ir patys savimi netikėjo, jog atėjo toks laikas, kai jie tapo vėl įdomūs, reikalingi scenoje. Matyt, susidarė palankios aplinkybės, įvairiems didžėjams ir radijo stotims, TV laidoms traukiant atgal į populiarumą jų primirštus hitus. Ta atsikūrimo proga ir pagalvojau, jog man, kaip alternatyvios subkultūros atstovui, visada įdomu sukelti nepiktybines diversijas ir pademonstruoti, kaip sunkiai suderinami dalykai gali suskambėti kitaip. Gal ir pats netikėjau, jog kažką įdomaus išspausiu iš savo gitaros.
Kaip reagavo grupė „Karališka Erdvė“ į šią versiją?
Kol kas neįsivaizduoju, bet neabejoju, jog, kaip ir kiti Lietuvos muzikantai ir dainininkai, kurių dainas perdarau roko kūriniais, ar įnešu panašių į tą stilių dalykų, anksčiau ar vėliau apie tai sužinos. Pamenu, kai grupė „The ROOP“ nugalėjo Nacionalinės „Eurovizijojos“ atrankose pirmą kartą. Tą patį vakarą jau buvau įrašęs ir nusifilmavęs jų dainos „On Fire“ savo instrumentinę roko versiją. O kitos dienos rytą, grupė „The ROOP“ viešėdami vienoje iš lietuviškos žiniasklaidos portalų studijoje, žurnalistei pasakojo, jog kažkoks „jumbo gitaristas“ jau sugrojo jų dainos versiją roko stiliumi. Atskleisiu dalyką, apie kurį anksčiau pats ne iš karto supratau. Kurį laiką įmonėje „Aktida“ dirbau nuotolyje, lietuviškai dubliuodamas filmukus. Dažniausiai, dėl darbų eigos susirašydavome su mane kuruojančia darbuotoja vardu Neringa. Tik vėliau pasitikrinau jos pavardę, kuria ji pasirašydavo laiškuose ir išsiaiškinau, jog čia „Karališkos Erdvės“ vokalistė. Buvau truputėli šoke, nes ji juk mano paauglystės laikų lietuviška garsenybė.
Kodėl šiais metais nebuvo Lietuvos atstovo „Eurovizijoje“ SIlvester Belt dainos „Luktelk“ elektrinės gitaros versijos? Gal po artimiausių „Eurovizijos“ atrankų vėl atgaivinsi tradiciją pergroti kitų „eurovizinius“ kūrinius?
Keletą metų iš eilės patys dalyvavome „Eurovizijoje“, kaip mano bičiulio Voldemaro Petersono grupės muzikantai. Dar anksčiau, tame pačiame TV konkurse dirbome ir su Ramūnu Difartu, bei Otreya (anksčiau vadinosi Ugnė Smile). Tuo pačiu metu nesikuklindavau įrašyti konkurentų dainų „kover“ versijas. Tačiau šiemet pirmą kartą nuėjau į „Eurovizijos“ atrankas, kaip savo asmeninės, ilgametės grupės „Hansanova“ vedlys ir solo vokalistas. Manau, kad jei jau stovio už savo laivo „vairo“, vadinasi reikia šiek tiek ir sceninio etiketo laikytis. Nešaržuoti, neperdarinėti, nekomentuoti. Tiesiog išdidžiai eiti savo kryptimi. Todėl negaliu pasakyti, ar 2025-ais metais neteks vėl praleisti šios tradicijos, kadangi su grupe „Hansanova“ ką tik pateikėme paraišką į „Eurovizijos“ atrankas. Žinoma, nepatekimo į konkursą atveju, liksiu paprastas mirtingasis, leidžiantis sau daryti šposus su elektrine gitara!