Abu šio pasirodymo dalyviai yra puikiai žinomi muzikos gurmanams. DJ Shadow – atlikėjas, dėl kurio muzikos žiniasklaidoje pirmą sykį paminėtas triphopo muzikos žanras – tai 1994-aisiais padarė žurnalas „Mixmag“, pristatydamas jo singlą „In/Flux“.
Didžėjus ir prodiuseris, kurio tikrasis vardas – Joshua Paulas Davisas, visame pasaulyje išgarsėjo debiutiniu soliniu albumu „Endtroducing.....“, išleistu 1996-aisiais. Beveik visas jis sudarytas iš kitų įrašų elementų ir ištraukų, meistriškai sujungtų DJ Shadow talentu ir rankomis. Tai – vienas pirmųjų pasaulyje taip sukurtų albumų. „Endtroducing.....“ Didžiojoje Britanijoje tapo „auksiniu“ ir buvo pripažintas vienu geriausių 1996-ųjų įrašų.
Ne mažiau dėmesio sulaukė grupės „Unkle“ albumas „Psyence Fiction“, išleistas 1998-aisiais. Kartu su grupės įkūrėju Jamesu Lavelle'u kultinį albumą kūrė DJ Shadow, šiame projekte dirbęs su „Radiohead“ lyderiu Thomu Yorke'u, reperiu Mike'u D iš „Beastie Boys“, Ianu Brownu iš „The Stone Roses“, Richardu Ashcroftu iš „The Verve“, Jasonu Newstedu iš „Metallica“ ir kitais žymiausiais muzikantais.
Palikęs „Unkle“, DJ Shadow išleido keturis albumus, šįmet įkūrė savo leidyklą „Liquid Amber“, kasmet surengia dešimtis pasirodymų svarbiausiuose pasaulio klubuose ir toliau užsiima eksperimentais su plokštelėmis – iš kurių gimsta pritrenkiantis hiphopo, funk, džiazo ir kitų žanrų derinys.
Cut Chemist (tikrasis vardas – Lucas MacFaddenas) – daugiau nei du dešimtmečius Los Andželo hiphopo scenoje žinomas didžėjus ir kūrėjas, buvęs įtakingo repo kolektyvo „Jurassic 5“ ir grupės „Ozomatli“ narys, dirbęs ir su grupe „Less Than Jake“ bei kitais žinomais atlikėjais.
Jo karjera – neįtikėtinai įvairi, nuo pogrindinių klubų iki Kolumbijos superžvaigždės Shakiros koncertų turo, kurį apšildyti jis buvo pakviestas 2007-aisiais. 2006-aisiais debiutinį solinį albumą „The Audience's Listening“ išleidusio didžėjaus kūrinys skamba populiariame kompiuteriniame žaidime „Tony Hawk's Underground 2“. Be to, jis yra atlikęs epizodinius vaidmenis keliuose garsiuose filmuose – tarp jų „Juno“ ir „Viskas ore!“ su George'u Clooney.
DJ Shadow ir Cut Chemist – geri bičiuliai jau daug metų. 2008-aisiais jie surengė turą, kuriame pristatė savo miksą „The Hard Sell“, tačiau šį kartą sugalvojo šį tą dar įdomesnio.
„Tai pasirodymas, neturintis precedento“, - apie dviejų įtakingų didžėjų idėją skelbia žurnalas „Rolling Stone“.
Rugsėjį ir spalį Šiaurės Amerikoje įvyko turas, kurio pasirodymams DJ Shadow ir Cut Chemist naudojo plokšteles iš legendinio didžėjaus ir prodiuserio Afrika Bambaataa kolekcijos.
Afrika Bambataa – vienas svarbiausių pastarųjų kelių dešimtmečių JAV muzikos veikėjų, laikomas esminiu „electro“ ir hiphopo žanrų populiarintoju. Be to, jis padarė didžiulę įtaką dabartinei „turntablism“ – didžėjavimo, kuriam naudojami plokštelių grotuvai – kultūrai.
Jo daugiau nei 40 tūkstančių plokštelių kolekcija laikoma moderniosios Amerikos kultūros paveldu ir šiuo metu yra atiduota vienam JAV universitetų, kuriame visi plokštelėse esantys įrašai bus perkelti į skaitmeninį formatą. Tačiau kolekcijos kuratorius leido DJ Shadown ir Cut Chemist asmeniškai išsirinkti ir pasiskolinti plokšteles iš šios kolekcijos. Būtent jos naudojamos „Renegades Of Rhythm“ pasirodymuose.
Muziką, kurią miksuoja didžėjai, koncertuose lydi specialios vaizdo projekcijos. Pirmoji pasirodymų serija JAV ir Kanadoje buvo tokia sėkminga, kad teko skelbti papildomus šou Šiaurės Amerikoje, suplanuoti pasirodymus Australijoje ir Europoje. Pasirodymams naudojami šeši patefonai, ritmo mašina ir elektroniniai instrumentai, atspindintys aštuntojo ir devintojo dešimtmečių skambesį.
„Šios plokštelės – starto taškas ne tik mūsų kartai, bet ir daugeliui būsimų muzikos klausytojų kartų. Jo skonis suformavo hiphopą ir šiuolaikinę muziką. Tai – tos pačios plokštelės, kuriomis Afrika Bambaataa grojo pirmuosiuose savo vakarėliuose. Jei šie įrašai galėtų kalbėti, įsivaizduokite, kokias istorijas jie galėtų papasakoti. Būtent tai bandome padaryti savo pasirodymuose“, - sako Cut Chemist.
Didžėjų duetą sužavėjo kolekcijos įvairovė – nuo „Aerosmith“ iki „Kraftwerk“ ir retų pogrindinių įrašų.
„Pasakosime Afrika Bambaataa istoriją – per plokšteles, kurias jis turėjo ir pats sukūrė. Tai paskutinė proga išgirsti muziką iš tų vinilų, kurie sukūrė muzikinę revoliuciją“, - sako DJ Shadow.