Birželio 7 d. „M83” pirmą kartą aplankys Siguldos pilį Latvijoje ir birželio 8 d. užbaigs viešnagę Baltijos šalyse didžiausiame kultūros paveldo objekte Vilniuje – Lukiškių kalėjime, kuriame vis dažniau vyksta tokie koncertai. Pasirodymas atviram ore, gyvas dokumentinis filmas, šiek tiek fantastikos bei kelionė laiku ir erdve. Vasara, pradėta su „Phoenix“ ir „M83“, tiesiog negalės būti bloga, rašoma pranešime spaudai.

Anthony Gonzalezas, „M83“ smegenys, rankos ir kojos, ir vienas svarbesnių šiandieninės elektroninės muzikos žmonių, Lietuvos sostinę pagaliau pažymėjo savo koncertų planuose. Vis dar sunku patikėti, bet birželį gyvai girdėsime „Midnight City“, „Wait“, „Reunion“, „We Own The Sky“ ir „M83“ muzikos gyvastį galėsim pačiupinėti ranka. Dar vienas itin aktualus muzikos pasaulio vardas, žinomas jau dvidešimt metų ir užsitarnavęs savo vietą ne viename sąraše, tinkama epitetams ir pagyrimams. „M83“ muzika padarė įtaką ne vienai artistų kartai, įgarsino daug gerų filmų bei reklamų ir tapo mūsų gyvenimų garso takeliu.

Apie „M83“

Daug gerų žodžių galima pasakyti apie „M83“. Koks skambesys, kiek malonumo. Ir svajonių išpildymo, ir nostalgijos, ir atradimų. Klausantis „M83“, galvoje sukasi tik viena mintis – tobulas garso takelis, kai jau nebesupranti, nei kas esi, nei kur tai tave nuneš. Atmintyje jie išlieka velniškai ilgai. Gyvai jie žiauriai geri. Sujungę synth pop melodijas ir shoegaze į vieną pasaulį, kuriame Anthony Gonzalezas žaidžia nostalgija ir mūsų jausmais, „M83“ tapo viena įtakingiausių grupių savo žanre pasaulyje. Nesuklysim sakydami, kad jų muzika tobulai tinka dideliam kino ekranui. Pamatyti juos gyvai reiškia bent porai valandų jaustis kitoj dimensijoje, išeiti iš savęs ir pamiršti visas kasdienes problemas.

„M83” siela Gonzalezas užaugo Antibuose, Prancūzijoje. Vaikystėje svajojo tapti profesionaliu futbolininku (jo senelis buvo puolėjas, žaidęs Prancūzijos rinktinėje 1966 m. Pasaulio futbolo čempionate), tačiau paauglystėje patyręs kojos traumą atrado muziką. Tėvai Anthoniui padovanojo gitarą ir jis kartu su draugu Nicolasu Fromageau įkūrė pirmąją savo grupę „My Violent Wish“. Atradę sintezatorius, įrašė pirmąją demo albumo versiją, pasirašė kontraktą su viena įrašų kompanija ir taip prasidėjo graži „M83“ kelionė.

Antrasis „M83“ darbas „Dead Cities, Red Seas & Lost Ghost“ atidarė naują Prancūzijos muzikinį puslapį. Duetas pelnė kritikų pripažinimą ir buvo liaupsinami už naują ir šviežią garsą elektronikos pasaulyje. Paprastai tariant, „M83“ sugebėjo sintezatorius paversti didžiausiu nostalgijos ir jausmų šaltiniu.

Po šio albumo „M83“ sudėtis šiek tiek pasikeitė, bet Gonzalezas ir toliau kepė albumus vieną po kito – „Before the Dawn Heals Us“, „Digital Shades, Vol.1“, „Saturdays = Youth“ ir daug kitų puikių įrašų. Šiandien „M83” muzikos katalogas yra itin margas ir vertas rimtos perklausos. Įdomi detalė - „M83” kadaise apšildė „Kings of Leon“, „The Killers“ ir „Depeche Mode“. Jie sukūrė tobulą albumą „Hurry Up, We‘re Dreaming“, kuris pernai atšventė savo dešimties metų laikotarpį. Už šį darbą Anthony Gonzalezas buvo nominuotas „Grammy“ apdovanojimui. Tada „M83” atrado visas pasaulis, o jo kūryba įgarsino nesuskaičiuojamą kiekį filmų ir reklamų. Beveik pusantros valandos įrašas, kuris svaigina, išplukdo iš šio pasaulio ribų ir leidžia vėl patikėti muzika ir savo sapnais.

Pasiklausius šio albumo lieka jausmas, kad ką tik grįžome iš nuostabios kelionės. Vaizdai, kurie klausantis sukasi galvoje, negali būti tik vaizduotės vaisius. Anthony Gonzalezo muzika išeina toli už mūsų garsiakalbių ribų, vedžioja mus po neįtikėtinai turtingą ir detalų garsų pasaulį, kartu suteikdama galimybę jį tyrinėti patiems. Neįmanoma tik klausytis „M83“ muzikos – visi joje gyvename. Jie nevaidina, jie groja iš širdies. Tai jie galėtų daryti net Marse.

Gonzalezo muzika ir produkcija ne kartą buvo naudota kvepalų, automobilių ir kitų produktų reklamose, filmuose „Warm Bodies“, „Divergent“ ir „Insurgent“, serialuose „Gossip Girl“, „The Vampire Diaries“, dar jis sukūrė garso takelį filmui „Oblivion“ su Tomu Cruise‘u ir netgi muziką „Cirque De Soleil“ turui „Volta“. Prie jo albumų dirbo „Nine Inch Nails“ ir jo vaikystės herojus Jeanas Michel Jarre. Gonzalezo gyvenimo aprašymas ir pasiekimai tokie platūs ir gausūs, kad sunku juos visus išvardinti.

Dar sunku pasakyti, kokį pasirodymą „M83“ atveš pas mus. Tikimės ir laukiam naujo albumo. „M83” kol kas gyvena tyloje ir nerodo jokio aktyvumo socialiniuose tinkluose. Nenustebsim, net jei ir apie savo turą Europoje Anthony Gonzalezas pradės kalbėti tik po Naujųjų. Na bent taip „8 Days A Week” informavo jo komanda. Paskutinis jo albumas „DSVII“ pasirodė dar 2019-taisiais, todėl panašu, kad jau atėjo laikas naujai „M83“ kūrybai ir gyvai patirčiai. Palaukim ir pamatysim. Euforija, nostalgija, džiaugsmas, ašaros ir noras gyventi amžinai susipina, kai Gonzalezas užlipa ant scenos ir demonstruoja gitarų, būgnų ir sintezatorių didybę kartu su grupe. Kitas birželis Siguldoje ir Vilniuje bus įstabus ir nepamirštamas.

Paskubėkite, atrodo, kad mes tikrai sapnuojam.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją