41-erių atlikėja į šią dieną atėjo turėdama daugiausiai nominacijų – devynias, po to, kai buvo išleista jos turtinga, daugiasluoksnė odė klubinei muzikai „Renaissance“.
Rekordininkės titulą ji užsitikrino laimėdama „Grammy“ už geriausią šokių / elektroninės muzikos albumą „Renaissance“ ir taip aplenkdama 31 apdovanojimą turėjusį jau mirusį klasikinės muzikos dirigentą Georgą Solti.
Harry Stylesas laimėjo „Grammy“ už metų albumą – tai netikėta pergalė prieš pagrindines favorites Beyonce ir Adele. Popmuzikos atlikėjas šį apdovanojimą, kuris paprastai laikomas prestižiškiausiu vakaro apdovanojimu, pelnė už savo trečiąjį albumą „Harry‘s House“, patį intymiausią, kuriame džeržgiantys sintezatoriai ir švelni akustika derinami su labai asmeniškais tekstais.
„Grammy“ už „Metų įrašą“ laimėjo Lizzo – už singlą „About Damn Time“, įveikusi gausų būrį atlikėjų, tarp kurių taip pat buvo Beyonce ir Adele.
Šis apdovanojimas yra savotiškas Lizzo sugrįžimas, nes ji buvo plačiai linksniuojama kaip 2020 metų didžioji nugalėtoja, tačiau visus šansus gauti pagrindinį apdovanojimą pralaimėjo popmuzikos fenomenui Billie Eilish. Prizą Lizzo dedikavo mirusiai popmuzikos ikonai Prince‘ui, savo gyvenimo herojui, su kuriuo jai teko dirbti.
JAV džiazo dainininkė Samara Joy pelnė apdovanojimą kaip geriausia nauja atlikėja, užėmusi pirmąją vietą eklektiškoje kategorijoje, kurioje buvo italų rokeriai „Maneskin“ ir Brazilijos popmuzikos fenomenas Anitta.
Bronkse užaugusi 23 metų mergina užaugo apsupta muzikantų, jos šeimoje skambėjo gospelas, ji nuolat klausėsi „Motown“ stiliaus (ritmenbliuzo) ir soul muzikos.
Tai buvo jos antrasis „Grammy“ apdovanojimas šį vakarą, prieš tai ji buvo apdovanota už geriausią džiazo vokalinį albumą „Linger Awhile“.
Amerikiečių bliuzo, folko ir kantri dainininkė Bonnie Raitt netikėtai gavo „Grammy“ apdovanojimą už metų dainą „Just Like That“.
Kritikų pripažinimą pelniusi 73 metų atlikėja aplenkė popmuzikos titanus Beyonce, Adele ir Taylor Swift ir atsiėmė apdovanojimą, skirtą dainų autoriams.
Niujorko jaunimo simfoninis orkestras laimėjo „Grammy“ už geriausią orkestrinį pasirodymą – tai pirmasis jaunimo orkestras, kuriam tai pavyko.
Vaikai ir jaunuoliai, įrašę albumą tamsiausiomis pandemijos dienomis, buvo nuo 12 iki 22 metų amžiaus. Geriausių muzikos atlikėjų apdovanojimo renginyje jie įveikė elitinius pasaulio orkestrus, įskaitant Berlyno ir Los Andželo filharmonijos orkestrus, diriguojamus atitinkamai Johno Williamso ir Gustavo Dudamelio.
Dėl pandemijos apribojimų albumą buvo galima įrašinėti tik mažesnėse grupėse, todėl jaunieji atlikėjai turėjo naudotis ausinėmis ir „spustelėjimo takeliu“ (angl. click track) garso įrašams sinchronizuoti, o vėliau atskiros dalys buvo sudėtos į vieną kūrinį.
Geriausias šokių / elektroninės muzikos įrašas: Beyonce „Break My Soul“.
Geriausias repo albumas: Kendricko Lamaro „Morale & the Big Steppers“.
Geriausias roko albumas: Ozzy Osbourne „Patient Number 9“.
Geriausias popmuzikos solinis pasirodymas: Adele „Easy on Me“.
Geriausias popmuzikos dueto/grupės pasirodymas: Sam Smith ir Kim Petras „Unholy“.
Geriausias amerikietiškos muzikos albumas: Brandi Carlile „In These Silent Days“.
Geriausias kantri albumas: Willie Nelson „A Beautiful Time“.
Geriausias vaizdo klipas: Taylor Swift „All Too Well (The Short Film)“.
Geriausias pasaulinės muzikos albumas: Masa Takumi „Sakura“.
Geriausias garso takelis vaizdo žaidimams ir kitai interaktyviajai žiniasklaidai: Stephanie Economou „Assassin's Creed Ragnarok: Dawn of Ragnarok“.