„Daina užgimė įpusėjus mokslo metams, apie antrą valandą nakties, kai labai nerimavau dėl kontrolinio. Man jau įprasta, kad savo dainas rašau tik naktį. „Atvira knyga“ išsiskiria tuo, kad jaučiu labai stiprų ryšį su ja. Dainai muziką ir žodžius kūriau pati, todėl man ji yra itin ypatinga. Kauno Juozo Gruodžio konservatorijoje susipažinau su daug naujų žmonių, kurie mane ir įkvėpė parašyti šią dainą. Būdama su jais supratau, kaip atrodo tikra draugystė, kurioje galiu būti visiškai atvira. Būtent apie tai ir yra „Atvira knyga“, – pasakoja atlikėja.
Prisidėjo tikri profesionalai
Ji atskleidžia, kad prie dainos teksto stipriai prisidėjo ir Kristina Radžiukynaitė – Kayra. Pastaroji padėjo sudėti akcentus, kurie „Atvirai knygai“ leido pilnai išpildyti visą jos kūrybinį potencialą, rašoma spaudos pranešime.
„Labai vertinu Kristinos indėlį, nes ji padėjo išryškinti dainos „cinkelį“. Kai dainą kūriau pati, labai reikėjo žvilgsnio iš šono, nes tik taip galiu objektyviai vertinti jos kokybę. Taip pat labai stipriai prisidėjo Faustas Venckus, kuris prodiusavo mano dainą ir išpildė visus mano lūkesčius. Neilgai trukus po dainos įrašų, filmavome pirmąjį mano klipą. Pradžioje man buvo neramu ir jaučiau jaudulį, bet komanda, dirbusi kartu, padėjo man jaustis drąsiai ir užtikrintai“, – apie profesionalų indėlį į savo pirmąją dainą sako Milėja.
Nebijo kritikos
Prodiuseris Faustas Venckus pabrėžia, kad dirbti su Milėja buvo labai lengva dėl jos nuoširdaus atsidavimo dainavimui ir talento.
„Apie Milėją girdėjau daug anksčiau, nes jos talentas ir atsidavimas dainavimui nepalieka abejingų. Išgirdęs, kaip ji dainuoja „Lietuvos balsas. Vaikai“ projekte, likau be žado, kad jaunas žmogus gali turėti tiek veržlumo ir talento. Gali pagalvoti, kad joje slypi sena, brandi siela, kurios išgyvenimai ir visa esybė pasimato būtent dainuojant“, – pasakoja prodiuseris.
F. Venckus prisimena, kad pirmoji pažintis su Milėja, įvyko nuotoliniu būdu dėl karantino suvaržymų. Jį nustebino, kad scenoje atlikėja spinduliuoja itin veržlia energija, tačiau už scenos ji kukli ir nuoširdi.
„Milėja gyvena muzika, vertina ją visokią, priima kritiką ir objektyviai leidžia keisti dainos viziją. Turiu pripažinti, kad tikrai mažai atlikėjų, ypač jaunų, priima kritiką ir suvokia tai, kaip normalų kelią siekiant puikaus rezultato. Labai svarbu, kad ji sugeba priimti kritiką bei išlaiko savo kūryboje tikras emocijas. Todėl mūsų kurta daina man ir patinka, nes žinau, kad joje sudėta daug meilės, noro kurti ir išpildyta svajonė dainuoti“, – apie kūrybos procesą pasakoja F. Venckus.