„Tai buvo viena pirmųjų dainų, kuri iškart tapo hitu ir padėjo „69 danguje“ įsitvirtinti Lietuvos muzikos scenoje. Ją parašė šviesaus atminimo Gintaras Reklaitis. Be šios dainos pastaruosius 20 metų nepraėjo nė vienas mūsų koncertas“, – kalba Nijolė.
Jos vyro Rimvydo Rukaičio iniciatyva, dar iki pirmojo „69 danguje“ areninio šou, buvo surengtas sėkmingas grupės turas per Lietuvą. Jo metu gimė idėja dainą „9 danguj“ atlikti kitaip: sulėtinti tempą, suteikti naujų spalvų, įtraukti gyvus instrumentus – fortepijoną, violončeles, rašoma pranešime spaudai.
Deja, pastarieji metai grupės istorijoje buvo fatališki – merginų keliai išsiskyrė, šiuo metu jos vykdo muzikinę veiklą atskirai. Stiprių vidinių išgyvenimų gausiu laiku Nijolė vėl užsidegė šio kūrinio virsmo idėja ir atsidūrė studijoje, kurioje gimęs ne vienas lietuvių alternatyviosios, elektroninės muzikos ir repo hitas.
„Norėjosi daugiau gylio, daugiau dangaus, – sako N. Pareigytė-Rukaitienė. – Kai išgirdau šios dainos baladės versiją – ašaros byrėjo. Su Rimvydu ėmėme galvoti ir apie vaizdo klipą.“
Vizijos suvedė su režisieriumi Domu Merkliopu. „Labai patiko jo sukurtas Gabrielės Vilkickytės dainos „Patalai“ vaizdo klipas, už kurį D. Merkliopas buvo nominuotas M.A.M.A. apdovanojimui, taip pat ir kiti jo darbai paliko įspūdį. Mane sujaudino režisieriaus mintis pasakoti istoriją, kaip aš formuoju save iš naujo kokono stadijoje – apsauginiame šilkų apvalkale, o tada gimsta drugelis. Tai ir yra mano išgyvenimų metafora: po tiek metų likau viena, savo skausme, bet iš jausmų susikūriau šydą, o tada išsiritau į drugelį. Gyvensiu toliau...“
Vaizdo klipui buvo sunaudota 200 metrų audinio. Filmavimas vyko industrinėje „LinkMenų fabriko“ erdvėje. „Visa tai darėme gruodį, patalpoje buvo -1 laipsnis, o aš taškiausi vandeny. Maniau, peršalimo neišvengsiu, bet viskas baigėsi gerai. Pasitikėjau komanda ir esu labai patenkinta mūsų bendru rezultatu“, – pasakoja Nijolė.