„Kaip leidėjas vienodai myliu visus savo vaikus – tiek globojamus atlikėjus, tiek leidžiamus kūrinius. Bet laikas nuo laiko išgirdus naują darbą muzikinė intuicija pasako, kad tai šis bei tas ypatingo. Taip nutiko išgirdus dar tik juodraštinę „Space Me Out“ versiją. Esu tikras, kad subrandinome naują lieuvišką perliuką“, – kalba „Silence“ įkūrėjas ir vienas „Space Me Out“ vaizdo klipo idėjos autorių Vidmantas „Vidis“ Čepkauskas.

Prodiuserių ir didžėjų duetas „Downtown Party Network“ – Saulty ir Bradka – pirmą kartą Lietuvoje, o dar garsiau – už jos ribų suskambėjo 2009-aisiais. Tuomet belgų kompanija „Eskimo“ išleido jų hitu tapusią plokštelę „Days Like These“.

Šiandien dueto biografijoje – krūva vinilų, remiksai tokiems atlikėjams, kaip Sander Kleinenberg ir Jamie Cullum bei kelionių po Berlyno, Maskvos, Londono, Dubajaus klubus prisiminimai.

Lėšos, surinktos „Kickstarter“ pagalba, bus skirtos techninei vaizdo klipo kūrybos pusei – aparatūros nuomai, aktorių atrankai, lokacijoms, kelionėms ir kt. Priklausomai nuo paaukotos sumos, projekto rėmėjai sulauks simbolinės padėkos – skaitmeninės „Space Me Out“ remiksų pakuotės, dizainerio Deniso Kuchtos sukurto plakato, kvietimo į klipo pristatymo vakarėlį ir t.t.

Planuojama, kad „Space Me Out“ klipo filmavimas vyks rugsėjį, o premjera bus surengta spalį. Tuo pačiu bus pristatyta ir „Space Me Out“ plokštelė su remiksų paketu. Ją, kaip ir kelis pastaruosius „Downtown Party Network“ darbus, išleis vienintelė Lietuvoje vinilines plokšteles „kepanti“ kompanija „Silence Music“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją