Tarp asmeniniu Vilijos Matačiūnaitės prekės ženklu ATTENTION pažymėtų prekių galima aptikti ir žaismingą apatinių kolekciją. „Vilija dažnai sulaukia komplimentų dėl savo drąsaus stiliaus ir sceninio įvaizdžio. Pasaulinio garso žvaigždės jau seniai turi savo vardinius prekės ženklus, tad kodėl Lietuva turėtų atsilikti. Gerbėjų komplimentų paskatinti nusprendėme ir mes pasiūlyti šį tą daugiau, nei muziką“, – teigė asociacijos „Metų muzikos apdovanojimai“ pirmininkas Martynas Tyla.
Pati Vilija prasitarė, kad su savo kūrybine komanda svarsto galimybę pasipuošti ryškiomis ATTENTION kelnaitėmis ir „Eurovizijos“ scenoje „Kadaise tai jau bandė daryti „InCulto“ vyrukai, manau man seksis geriau, – nesikuklino žavioji „Eurovizijos“ atstovė. – Mano kelnaitės nebus blizgios, bet ne ką mažiau ryškios“.
ATTENTION prekės ženklą šių metų „Eurovizijoje“ Vilijos komandai kurė agentūra „SAN Hunters / JW“. Kūrybos direktorės Sabinos Daukantaitės teigimu, agentūrą sužavėjo galimybė įgyvendinti šį tą naujo ir įnešti šviežumo į visiems atsibodusią „Eurovizijos“ temą. Platus prekių asortimentas buvo nemažas iššūkis agentūrai, tačiau didžioji dalis vardinės kolekcijos jau pagaminta ir elektroninė parduotuvė startuos laiku.
ATTENTION kolekciją elektroninėje parduotuvėje www.attention.lt galima apžiūrėti jau dabar.