Turbūt nedaug kas pastebėjo, tačiau daugelis buvo įsisegę judėjimo „Time’s Up“ ženklelį. Tai buvo populiariausias aksesuaras, segėtas sekmadienį raudonuoju kilimu žengusių į „Auskinių gaublių“ teikimo ceremoniją atvykusių žvaigždžių.
Tiek vyrai, tiek moterys jį sutiko rinktis kaip būdą atkreipti dėmesį į kovos su seksualiniu priekabiavimu judėjimą, inicijuotą tokių Holivudo įžymybių kaip Shonda Rhimes, Reese Witherspoon, Emma Stone ir kitų.
Ženklelio dizainas buvo patikėtas kostiumų dailininkei ir stilistei Arianne Phillips (žinoma kaip prisidėjusi prie filmų „Kingsman“, „Naktiniai gyvūliai“ („Nocturnal Animals“), „Mes. Tikime meile“ (W.E.) kūrimo).
Būtent į ją, kaip rašoma svetainėje hollywoodreporter.com, per privatų susitikimą kreipėsi aktorė R. Witherspoon. Tai įvyko per praeitą mėnesį sukviestą studijų vadovų, prodiuserių, agentų ir aktorių susirinkimą, kuriame ir buvo subrandinta „Time’s Up“ iniciatyvos idėja.
Jos sumanytojai, susiskirstę į grupeles, išsamiai aptarė įvairius ypač aktualia tapusios problemos aspektus.
„Ko gero, buvau viena iš nedaugelio moterų, kurios paprastai nepriskiriamos pagrindiniams filmų kūrėjams“, – sakė A. Phillips, turėdama omeny savo, kaip kostiumų dailininkės, vaidmenį. Galima tik priminti, kad ši kūrėja yra ne vienus metus bendradarbiavusi su tokiais mados pasaulio gigantais kaip „Prada“, „Mr. Porter“ ir Jeremy Scottas.
Ji prisidėjo ir prie popscenos žvaigždžių, tokių kaip Madonna bei Lenny Kravitzas, sceninio įvaizdžio kūrimo.
„R. Witherspoon paprašė prisijungti prie aktorių grupės ir užsiminė, kad visi ketina rengtis juodai, be to, pasiteiravo, ar sutikčiau sukurti ženklelį, skirtą nominantams ir pranešėjams vyrams. Nors priešaky buvo švenčių laikotarpis, pasakiau, kad tuo užsiimsiu. Pirmas žmogus, kuriam tada paskambinau, buvo ištikimas mano partneris, [Los Andželo juvelyras ir dizaineris] Michaelas Schmidtas“, – pasakojo A. Phillips.
A. Phillips ir M. Schmidtas yra ne vieno drabužių ir papuošalų komplekto, skirto gausiam būriui popžvaigždių, pradedant Madonna ir baigiant Miley Cyrus, bendraautoriai. Šįsyk jiems ir dar keliems kūrybinės grupės nariams teko darbuotis prie judėjimo „Time’s Up“ logotipo, tada sukurti ženklelį ir pasirūpinti, kad vos per porą savaičių būtų pagaminta 500 gaminių vienetų. „Teko pabendrauti su begale nuostabių moterų. Įsitraukti į tą veiklą man buvo didžiulė garbė“, – tikina kostiumų dailininkė, pasakodama apie kūrybinį procesą.
Judėjimo „Time's Up“ sumanytojai ketino įkurti nuo priekabiavimo nukentėjusioms aukoms skirtą teisinės gynybos fondą, imtis teisėkūros iniciatyvų, be to, ragino moteris rengtis juodai per „Auksinių gaublių“ teikimo ceremoniją. A. Phillips vaidmuo taip pat prasiplėtė: ji kvietė mados pramonės atstovus aukoti fondui ir tikino, kad būtina padėti visiems su priekabiavimu darbo vietoje susiduriantiems asmenims.
„Tai, kad už karjeros sėkmę pasirodymams ant raudonojo kilimo dėkingi mados kūrėjai turėtų aukoti „Time’s Up“ įkurtam teisiniam fondui, laikau labai teisinga ir sveikintina idėja. Pernai teko įsitikinti, kad pinigų leidimo tikslas gali būti labai galinga priemonė“, – sakė A. Phillips ir patikino būtinai atkreipsianti dėmesį į aukoti sutikusius mados pramonės dalyvius, kaip į potencialius bendradarbiavimo partnerius.
Toks požiūris artimas ne tik A. Phillips. Norą bendradarbiauti su aukoti žadančiais prekių ženklais išreiškė ir daugiau prie apdovanojimo ceremonijos prisidedėjusių stilistų. „Nors pradinis mūsų tikslas yra 15 mln. JAV dolerių, fondas taps visos šalies mastu veikiantis gynybos mechanizmas, iš kurio pagalbos galės tikėtis tiek namų darbininkai, tiek ūkininkai, tiek studentai“, – sakė A. Phillips.
Nuotraukų albume galite pamatyti, kas segėjo ženklelį: