Naujos biografijos „The Last Queen“ autorius Clive‘as Irvingas 72 metų būsimajam karaliui pažėrė nemažai aštrios kritikos ir pridūrė, kad, jeigu soste pakeis jo Karališkąją Didenybę Elžbietą II, kils realus pavojus „monarchijai labai greitai stačia galva nugarmėti prarajon“.
Kalbėdamas su „Vanity Fair“ apie vieną iš didžiausių problemų, susijusių su kronprincu Charlesu, knygos autorius paaiškina: „Viena problema ta, kad jis neatrodo kaip įkvepiantis kartų pasikeitimo pavyzdys, tiesa? O reikia būtent to, kažko, kas įkvėptų ir sudarytų įspūdį, jog puikiai supranta modernų pasaulį“.
„Tam tikra prasme Charlesas netgi senesnis už karalienę... Tai jo pasirinktas stilius, gyvenimo būdas. Tarsi jis būtų jaunesnis karalienės brolis, o ne sūnus“, – komentuoja karališkasis biografas.
Jis taip pat nerimauja dėl to, kad princas labai ilgai buvo atsakingas tik už Kornvalio kunigaikštystę, buvo atitolęs nuo karališkosios šeimos, tad jo veiksmai labai aiškiai sufleruoja, koks jis būtų karalius.
„Jis kliaujasi patarėjų grupelėmis, kurias ir kaltina, jeigu kyla kokių nors nesklandumų. Tie jo patarėjai – funkcionieriai. Jam nepatinka priešgynos, nepatinka girdėti kitą nuomonę, nes mąsto kaip autokratas. O dar visu gražumu pasirodo esąs ir hipokritas“, – tvirtina C. Irvingas.
Karališkasis biografas mini būsimojo karaliaus pastangas akcentuoti klimato kaitos svarbą, tačiau, deja, savo pavyzdžiu to nerodo – jis renkasi keliauti privačiais lėktuvais, o ne komerciniais skrydžiais. Kad toks elgesys aplinkos apsaugos požiūriu neatsakingas, tikriausiai nereikia nė sakyti.
C. Irvingas pridūrė: „Jam tai prigimtiniai dalykai, niekada nesusimąstė, kad galima elgtis ir kitaip“. Ir netrukus pateikė dar vieną princo Charleso „hipokritiškumo“ pavyzdį – tam pasitelkė princą Harry ir jo sutuoktinę Meghan Markle. Jis aiškina, kad Jungtinės Karalystės kronprincas laikėsi nuomonės, kad Sasekso kunigaikštis ir kunigaikštienė neturėtų naudoti Saseksų karališkojo prekės ženklo karališkojo vardo monetizavimui, o pats elgiasi būtent taip.
Anot biografo, būtent Velso princas buvo vienas pirmųjų, pasielgusi būtent taip su savo „Waitrose Dutchy Organic“ maisto prekės ženklu, kurio gaminiai buvo tiekiami į prabangius prekybos centrus „Waitrose“ ir „Ocado“.
Velso princas prabangų „Dutchy Organics“ prekės ženklą įsteigė prieš 35 metus, ekologiškas ūkis veikia jo Sandringamo dvare. „Waitrose“ turi pasirašęs 3 mln. svarų metinę sutartį prekiauti „Waitrose Duchy Organic“ produkcija. 1990 metais princo Charleso įsteigtas prekės ženklas ir po šiai dienai išlieka atskiras Kornvalio kunigaikštystės elementas.
2018 metais princo labdaros fondas iš šio prekės ženklo uždirbo 3,2 mln. svarų. Tiesą sakant, „Waitrose Dutchy Organic“ yra laikomas vienu iš didžiausių ekologiško maisto ir gėrimų prekės ženklų Jungtinėje Karalystėje. Prekės ženklas prekiauja ir nedidelėse nepriklausomose parduotuvėse, siūlo platų prekių asortimentą – nuo prabangių kepinių iki regioninio alaus, sūrio ir ekologiškos mėsos. Produktai auginami ūkiuose visoje Jungtinėje Karalystėje, o vaisiai atskraidinami netgi iš Naujosios Zelandijos.