Skelbiama, kad kraują kaitinančioms nuotraukoms didžėjus nusifotografavo mūvėdamas tik juodas trumpikes.
„Emporio Armani“ apatinį trikotažą jau reklamavo tokie garsūs vyrai kaip Cristiniano Ronaldo ir Davidas Beckhamas. Kas galėjo pagalvoti, kad 2007 metais išvaizda niekuo neišsiskyręs didžėjus vieną dieną taps vienu karščiausių pasaulio vyrų?
Savo paskyroje socialiniame tinkle „Twitter“ C. Harrisas parašė: „Nauja „Armani“ rudens ir žiemos kolekcijos kampanija @armani #CalvinHarrisforEA“.
Praeitais metais apie su didžėjumi pasirašytą bendradarbiavimo sutartį Giogio Armani sakė: „Calvinas Harrisas tikras kosmopolitas, dinamiškas jaunas vyras, galintis savo muzika ir energija pritraukti mases. Iš prigimties jis nėra modelis, todėl pavyksta su publika sukurti nuoširdesnį ir tvirtesnį ryšį“.