Vakarienei ir pasivaikščiojimui vakarinėmis Maljorkos gatvėmis karaliaus Pilypo VI žmona pasirinko „Zara“ mini suknelę ir Ibizoje įsikūrusio prekės ženklo „Clooui“ espadriles.
Letizios, kuri jau seniai renkasi savo šalies prekės ženklus, ar tai būtų populiarūs masinės prekybos, ar išskirtiniai prekių ženklai, pavyzdžiu pasekė ir jos dukterys: princesė Leonor bei princesė Sofia.
Jos abi taip pat pasirinko „Zara“ sukneles ir prie jų priderino ispaniškų prekės ženklų avalynę: atitinkamai „mint&rose“ ir „Macarena Shoes“.
Jas lydėjo Pilypo VI motina Sofija, kuri nuo 1975 iki 2014 metų buvo Ispanijos karalienė. Ji vilkėjo spalvingu pižamos stiliaus kostiumu. Po vakarienės restorane „Beatnik“ visa ketveriukė pasivaikščiojo po vietos turgų „Paseo de Sagrera“.
Internete greitai pasklido karališkosios šeimos moterų nuotraukos, tačiau 49 metų Letizios įvaizdis patiko ne visiems. Karalienė sulaukė kritikos dėl pernelyg trumpos suknelės, kuri, interneto vartotojų nuomone, netiko jos aukštam statusui.
Karališkosios šeimos ekspertės Eugenios Garavani instagrame užvirė tikra diskusija.
„Atleiskite, bet tai visiškai netinka karališkajai šeimai“, – rašė naudotojas @cesarpeluso.
„Kodėl ji apsirengusi taip, kaip jos dukterys?“ – klausė @giu.lia.76.
„Kokia nesąmonė! Tau beveik 50 metų ir tu esi karalienė!“ – piktinosi vartotojas @arteflaviacuruchet.
Kiti prenumeratoriai palaikė Letizią.
„Gėda, kad tiek daug moterų kritikuoja kitą moterį dėl jos suknelės. Gyvename XXI, o ne XIX amžiuje“, – rašė vartotoja @larissapitta.
„Dabar 2022 metai, o žmonės (daugiausia moterys) kritikuoja kitą moterį, vilkinčią trumpa suknele?! Man patinka ryškiai rožinė suknelės ir batelių spalva, ir ypač patinka, kad vasarą privataus pasivaikščiojimo metu ji pakankamai pasitiki savimi ir yra šiuolaikiška, kad vilkėtų trumpą suknelę“, – karalienės sprendimą gynė vartotoja @florence.pit.