Skelbiama, kad bendrovės atstovai atsiėmė karalienės skiriamą apdovanojimą už verslumą, o jo nusipelnyti padėjo puikūs pardavimai užsienyje.

Nuo 2015 metų bendrovės pardavimai užsienio rinkose nuo 12 mln. išaugo iki 56 mln. svarų – tai net 365 proc. Bate įsikūrusios sekso žaisliukų gamintojos augimas.

Apdovanojimas, įvardijamas kaip „svarbiausias verslo sėkmės įvertinimas“, leis sekso žaisliukų gamintojui „LoveHoney“ penkerius metus naudoti karalienės apdovanojimo emblemą reklamoje, rinkodaroje ir ant pakuočių kaip kokybės ir sėkmės simbolį.

Bendrovė pirmąjį apdovanojimą už šalies eksporto skatinimą gavo dar 2015 metais. Bendrovės bendrasavininkai Richardas Longhurstas ir Nealas Slatefordas tada per priėmimą Bakingamo rūmuose susitiko su karaliene, princu Philipu ir kitais karališkosios šeimos nariais.

Šiais metais priėmimo nebus dėl koronaviruso pandemijos.

„LoveHoney“ finansų vadovė Debbie Bond sako: „Esame laimingi pelnę oficialų karalienės įvertinimą. Jos Didenybė visą mūsų verslo augimo kelią, kol tapome vienu iš didžiausių seksualinės sveikatos prekės ženklų visame pasaulyje, buvo mūsų globėja. Karalienės globa mums padės savo būstinėje Bate ir atstovybėse užsienyje sukurti daugiau darbo vietų ir dalintis seksualinės laimės žinute. Karalienė mūsų svarbiausia ambasadorė, karalienės palaikymas padėjo sustiprinti klientų pasitikėjimą būtent mūsų produkcija. Pagaliau vis daugiau žmonių supranta, kad gerai savijautai būtina ir pilnavertis seksualinis gyvenimas. Tai ypač svarbi žinutė šiuo streso kupimu pandemijos metu“.

„LoveHoney“ – didžiausia Jungtinės Karalystės internetinė sekso prekių parduotuvė, jai priklauso ir dar aštuonios svetainės visame pasaulyje, įskaitant Jungtines Valstijas, Australiją, Prancūziją, Vokietiją, Ispaniją, Europos Sąjungą, Kanadą ir Naująją Zelandiją. Bendrovės klientų bazė visame pasaulyje sudaro 2,2 mln. žmonių, bendrovė sukūrė 300 darbo vietų.

Bendrovė parduoda kas trečią iš viso Jungtinėje Karalystėje parduodamą sekso prekę, o iš jų pati populiariausia – vibratorius „Great American Challenge“.

„LoveHoney“ pasaulinę plėtrą paskatino ir licencijos gaminti oficialius „Fifty Shades of Grey“ malonumui skirtus produktus. Kartu su trilogijos E. L. James autore bendrovė sukūrė net kelias linijas, įskaitant kolekciją, skirtą knygos dešimtajam jubiliejui.

„Tai buvo toks savaime suprantamas dalykas. Tai puiki, didžiulio populiarumo sulaukusi knyga, kur aprašoma daugybė sekso žaisliukų. Taigi, tokia produktų linija buvo tiesiog pasmerkta populiarumui“, – teigia N. Slatefordas.

Pavykus gauti E. L. Jamesas palaikymą, „LoveHoney“ 2012 metais savo klientams pasiūlė specialią „50 Shades“ liniją – tai ir ypatingas botagėlis, meilės kamuoliukai ir daugybė kitų produktų. Pirminės investicijos atsipirko jau po pirmų keturių prekybos mėnesių.

R. Longhurstas ir N. Slatefordas „LoveHoney“ pradėjo 2002 metais turėdami tik 9 tūkst. svarų.
Buvę technologijų studentai suprato, kad rinkoje nėra nevulgarių sekso žaisliukų moterims. Nors per pirmąjį veiklos mėnesį pardavė tik tris sekso žaisliukus, tų metų pabaigoje per mėnesį jau buvo parduodama po tūkstantį produktų, pavyko užsidirbti 37 tūkst. svarų.

„Gana anksti supratome, kad sekso žaisliukų pasaulio reputacija labai nekokia, žinoma, viskas dėl pornografijos istorijos. Ir daugybė mūsų sektoriaus bendrovių savo verslą pradėjo būtent nuo pornografijos“, – „Channel 4“ yra sakęs R. Longhurstas.

Verslininkai teigia, kad prie jų sėkmės labai daug prisidėjo puikus klientų aptarnavimas: „Mes labai rūpinamės savo klientais. Norime, kad jie būtų tikri – jeigu kas nors ne taip, jeigu išsirinks ne tai, ką nori, viskas bus gerai, mes išspręsime visas problemas“.

„Taikome 365 dienų grąžinimo politiką. Net jeigu jūs pasinaudojote savo „Great American Challenge“, mes be atsikalbinėjimų jį priimsime atgal ir grąžinsime jums pinigus. Tai unikalus verslo modelis, pasaulyje neturintis analogų“,– patikslino R. Longhurstas.

Nepaisant „LoveHoney“ sėkmės, R. Longhurstas pažymi, kad jam prireikė nemažai laiko, kol sukaupė drąsą prisipažinti mamai, kuo užsiima gyvenime.

„Aš tikrai nežinojau, kaip ji sureaguos, taigi kurį laiką „LoveHoney“ teko palaikyti paslaptyje“, – prisipažino verslininkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (44)