Ieškinyje minimos tokios automobilio funkcijos, kaip stabilumo kontrolės sistema, šoninių durelių pastiprinimas ir sistema neleidžianti automobiliui greitai įsiliepsnoti po smūgio.

P. Walkeris žuvo 2013 metais, kuomet jo draugo ir verslo partnerio R. Rodo vairuojamas „Porsche“ automobilis tapo nevaldomas ir rėžėsi į stulpą ir medžius, o tada greitai užsiliepsnojo. Į teismą taip pat kreipėsi ir R. Rodo žmona ir P. Walkerio dukra.

Kompanija „Porsche“ neigia kaltinimus. Pasak kompanijos atstovų, vairuotas automobilis buvo pakeistas ir netinkamai prižiūrimas, o tai ir padarė įtaką automobilio bendram saugumui.

Kompanija taip pat apibrėžė P. Walkerį kaip pakankamai išmanantį apie „Porsche“ automobilius po to, kai P. Walkerio dukros advokatas pareiškė, jog mašina jau buvo parduota su nesaugiais parametrais.

„Jei „Porsche“ būtų sukūrusi automobilį su tinkamomis saugumo funkcijomis, tai dabar Paulas filmuotųsi aštuntame „Greiti ir įsiutę“ filme, o M. Walker turėtų tėvą, kurį taip mylėjo“, - pareiškė P. Walkerio dukros advokatas.

Ieškinyje taip pat minimas faktas, jog po smūgio į stulpą ir medžius, Paulas Walkeris buvo taip stipriai prispaustas saugos diržo, jog jam lūžo šonkauliai ir dubuo.

Pasak tyrėjų, avariją sukėlė ne mechaninės automobilio problemos, o tiesiog nesaugus greitis. Šią išvadą remia ir „Porsche“ kompanijos inžinieriai, įvertinę reto automobilio nuolaužas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (55)