25 m. Sofia Jirau yra viena iš 18 moterų, kurios atsidūrė naujo prekės ženklo „Love Cloud“ kolekcijos, išleistos Valentino dieną, reklamose.
„Vieną dieną apie tai svajojau, dirbau, o šiandien – ši svajonė išsipildė. Pagaliau galiu jums pasakyti savo didžiąją paslaptį... Esu pirmasis „Victoria's Secret“ modelis, turintis Dauno sindromą“, – pirmadienį S. Jirau su džiaugsmu paskelbė savo instagramo įraše, kuriuo ji pasidalino su savo 213 tūkst. sekėjų.
Jirau modelio karjerą pradėjo 2019 m. Puerto Rike. Tais pačiais metais ji atidarė savo sėkmingą internetinę mados parduotuvę „Alavett“.
2020 m. vasarį, likus vos mėnesiui iki COVID-19 pandemijos, S. Jirau debiutavo Niujorko mados savaitėje.
Pandemijos metu jos karjera ir toliau klestėjo, nes ji sulaukė didelio socialinių tinklų gerbėjų palaikymo. Ji sukūrė savo kampaniją „No Limits“, siekdama supažindinti žmones su Dauno sindromu bei pasakojant savo istoriją, o tai galiausiai patraukė „Victoria's Secret“ vadovų dėmesį.
Pastaraisiais metais apatinio trikotažo prekės ženklas, kuris anksčiau garsėdavo savo seksualumą propagavusiais „Victoria's Secret“ angelais, sulaukia nemažai kritikos ir kaltinimų dėl „patriarchalinio, seksistinio ir pasenusio“ požiūrio.
Bendrovė siekia radikaliai pakeisti prekės ženklą ir neseniai savo naujuoju kūrybos direktoriumi pasirinko garsiosios Annos Wintour „dešiniąją ranką“ Raúlą Martinezą.
Kampanija „Meilės debesis“ (angl. Love Cloud), kurioje dalyvauja ir S. Jirau, yra pirmasis jo pagrindinis „Victoria's Secret“ projektas.
Savo pareiškime R. Martinezas gyrė „įtraukiančią dvasią“ kampanijos filmavimo metu.
Be S. Jirau šiame projekte taip pat dalyvauja ir kiti įvairios išvaizdos bei gyvenimo istorijų modeliai.