Poros pasirodymas viešumoje yra pirmasis ir po to, kai princas Harry ir jo žmona Meghan Markle paskelbė apie pasitraukimą iš karališkosios šeimos luomo. Bakingamo rūmai patvirtino, kad nuo pavasario princas Harry ir Meghan neteks lėšų, skirtų vykdyti karališkąsias pareigas, ir Jų karališkųjų didenybių statuso. Be to, turės grąžinti lėšas iš mokesčių mokėtojų pinigų, kurios buvo skirtos atnaujinti jų ištaigingai Frogmore esančiai rezidencijai.
Kaip visuomet, taip ir šįkart K. Middleton visus susirinkusiuosius žavėjo savo elegancija. Tačiau tik akyliausi pastebėjo, kuo ypatinga jos pasirinkta languota ir liemenį išryškinanti suknelė.
Pasirodo, kad 38-erių karališkosios šeimos narė oficialiam vizitui pasirinko greitajai madai priskiriamą prekinio ženklo „Zara“ suknelę, kuri kainuoja apie 90 svarų, t.y. apie 105 eurus.
Įdomus sutapimas, kad lengvo audinio suknelei dabar taikomos žiemos nuolaidos ir drabužį, kurį K. Middleton vilkėjo per pirmąjį savo 2020-ųjų išėjimą į viešumą, galima įsigyti vos už 16 svarų, t.y. beveik 19 eurų.
Savo stilių K. Middleton papildė vos 6 svarus, t.y. 7 eurus, kainuojančiais prekinio ženklo „Zeen“ auskarais ir kiek prabangesniais įvaizdžio elementais – „Gianvitto Rossi“ aukštakulniais ir žaliu dizainerio Alexanderio McQueeno paltu.
Jau anksčiau pastebėta ir tai, kad tiek K. Middleton, tiek M. Markle neretai segi nebrangius auskarus prie prabangių suknelių, paltų ir kostiumėlių. Iš pirmo žvilgsnio pasirinkimas atrodo neįprastas, tačiau mados ekspertai sako, kad daugeliui prieinamu juvelyrinius dirbinius jos renkasi dėl strateginės priežasties.
Kaip rašo „Insider“, šią tendenciją žmonės pastebėjo 2019 m. birželį – tada K. Middleton segėjo „Accessorize“ auskarus už 10 dolerių ir vilkėjo „Sandro Paris“ suknelę, kainuojančią 222 dolerius. 2019 m. rugsėjį ji buvo pasipuošusi Emilijos Wickstead suknele už 2 000 dolerių, o jos auskarai iš „Accessorize“ kainavo vos 6 dolerius.
M. Markle irgi nevengia pigios bižuterijos. 2019 m. rugsėjį ji vilkėjo dizainerio Valentino suknelę už 10 000 dolerių ir segėjo iš draugės skolintus auskarus, kurių kaina – vos 6 doleriai. Tą patį mėnesį kelionėje po Afriką ji buvo pastebėta, seginti „Madewell“ auskarus už 30 dolerių.
Kaip teigė mados ekspertė Cecile Duclos, pigių auskarų derinimas prie brangių suknelių reiškia, kad M. Markle ir K. Middleton savo išvaizda tarsi kreipiasi į platų socialinį ir ekonominį žmonių spektrą.
„Prabangių daiktų derinimas su nebrangiais masinės gamybos daiktais – strateginis sprendimas. Aukštos klasės prekės ženklų, garsių dizainerių gaminami drabužiai – tarsi kreipimasis į mados pasaulį. Kruopščiai atrinkti tie drabužiai rodo išmanymą ir remia mados pasaulį“, – sakė ekspertė.
Karališkos šeimos atstovai, priešingai nei daugybė influencerių, nesiekia surinkti daugiau instagramo sekėjų. Pasak C. Duclos, jie savo išvaizda gal pelnyti visuomenės populiarumo, kuris ateityje gali būti labai vertingas diplomatiniams, politiniams reikalams.
Nebrangi juvelyrika apeliuoja į tas, kurios neįperka brangių dizainerių suknelių, tačiau vis tiek žavisi K. Middleton ir M. Markle stiliumi.
„Įperkamus daiktus renkasi tam, kad pasiektų įvairią auditoriją, – aiškino C. Duclos. – Tai – visuomenė, kuri gal žavisi mada, bet ne visada įperka dizainerių kūrinius. Populiarių prekės ženklų naudojimas sumaniai demonstruoja, kad tai – praktiška asmenybė iš karališkos šeimos, kuri apsiperka tose pačiose vietose, kaip ir likusi gyventojų dalis.“