Dvi pribloškiančios seserys nepriekaištingai atrodančiais plaukais, lieknomis figūromis ir neginčijamais ryšiais su aristokratais. Ne, tai ne Kate ir Pippa, o Lydia ir Irene Forte, sparčiai išstumiančios iš dėmesio centro Middleton sesutes.
Šios tėvo viešbučių dinastijos paveldėtojos jau spėjo įsitvirtinti visuomeninėje scenoje, mat jų gebėjimas save reklamuoti stumia jas į viršų tuo pat greičiu, kaip ir renkami „patinka“ po jų kruopščiai atrinktomis „Instagram“ nuotraukomis.
Kaip ir seserys Middleton, trisdešimtmetė Lydia ir metais jaunesnė Irene taip pat gali pasigirti garsiais draugais ir eismą stabdančiu grožiu. Tad žvilgtelėkime akies krašteliu į šių nepaprastai glamūrinių sesučių išpuoselėtą gyvenimą...
Labai turtinga dinastija
Šios seserys yra lordo Charleso Forte, 1935 metais pradėjusio savo verslą nuo vienintelio vagono-restorano Londono Regento gatvėje, anūkės. Vėliau buvo sukurta tūkstančio restoranų ir 800 viešbučių imperija. Lordas Ch. Forte mirė 2007 metais.
Po nedraugiško verslo perėmimo 1995 metais, Lydios ir Irene tėvas Rocco, kuriam dabar 72 metai, atidarė vienuolika prabangių viešbučių „Rocco Forte Hotels“. Seras Rocco (į serus jis buvo išventintas 1995 metais) turi penkias seseris. Jo dukterėčia Alex Polizzi „Channel 5“ veda „The Hotel Inspector“. Taigi, tai daugiausiai moterų dominuojama dinastija, kurios vertė dabar vertinama 340 milijonų svarų (387 milijonais eurų).
Lydia ir Irene, kaip ir seserys Kate ir Pippa, turi jaunesnį brolį Charlesą, kuriam dabar 24 metai.
Beje, būdama aštuoniolikos Lydia tvirtino, kad jos garsioji pavardė „neturi poveikio“, ir tikino: „Mes esame kaip bet kuri kita šeima“.
Vakarėlių liūtės
Middletonų šeima turėjo nuosavą vakarėlių planavimo verslą, o štai Forte šeima žino kaip tuose vakarėliuose šėlti.
Per Lydios aštuonioliktąjį gimtadienį 2005 metais buvusiame Forte šeimos penkių žvaigždučių viešbutyje „St David’s Hotel“ Kardifo įlankoje tarp 150 svečių galima buvo išvysti ir princesę Beatrice. Jubiliatė buvo pasipuošusi prabangia dizainerės Catherine Walker suknele.
Irene devyniolikto gimtadienio proga jos tėvas surengė „nėrinių pokylį“ Briuselio viešbutyje „Hotel Amigo“. Seserys vilkėjo nėriniais puoštas sukneles, kurias sukūrė jų motina, o baltos ir aukso spalvų rūbais vilkinčių klounų globojami svečiai gurkšnojo degtinės kokteilį, pavadintą jubiliatės vardu.
Įspūdingi gyvenimo aprašymai
Seserys nėra besmegenės – jos gavo nepriekaištingą išsilavinimą. Irene lankė 35370 svarų (per 40 tūkstančių eurų) per metus kainuojančią St Mary’s mokyklą Askote, Berkšyro grafystėje, o Lydia – St Paul’s mokyklą Londone.
Vėliau abi įstojo mokytis į Oksfordo universitetą. Lydia baigė šiuolaikinės istorijos, o Irene – prancūzų ir italų kalbų studijas. Paskui abi prisijungė prie šeimos verslo.
Nuo 2014 metų jos pilnu etatu dirba „Rocco Forte“. Irene eina prekės ženklo vadovės pareigas, jai vadovaujant į ūkio tvarkymo taisykles buvo įtraukti tokie punktai kaip keturios pagalvės kiekvienoje viešbučio lovoje, šviežiai spaustos sultys ir riešutų batonėliai mini baruose. O štai Lydia yra atsakinga už restoranų plėtrą ir mažiausiai kartą per savaitę keliauja į kurį nors iš „Rocco Forte Hotel“. Ar tik ne per sunkus gyvenimas?
Protingi pašaliniai darbai
Seserys neseniai sukūrė „kvalifikacijos kėlimo“ programėlę viešbučių ir restoranų industrijos darbuotojams „Map My Future“. Irene teigia, kad šis verslas atsirado iš troškimo „įrodyti sau, nes mes turime dirbti sunkiau, kad įrodytume, jog galime“.
Tarp kitų įmonių verta paminėti grožio liniją „Forte Organics“, siūlančią tokius produktus kaip migdolų ir lazdynų riešutų šveitiklis. Dalis šios produkcijos ingredientų atkeliauja iš 200 hektarų „Rocco Forte“ kurorto „Verdura Spa“ Sicilijoje.
Taip pat seserys, kaip „gyvenimo būdo ekspertės“, turi savo skiltį laikraštyje „Evening Standard“. Čia jos pasakoja, kur rasti sveikų kokteilių (žinoma, Forte šeimos viešbutyje „Brown’s Hotel“ Londone) ir kur galima pasimėgauti „prabangiu smagurių savaitgaliu“ (savaime suprantama, „Verdura Resort“ Sicilijoje).
Parduotuvės ir SPA
Savaitgaliais merginos save apdovanoja siaubdamos parduotuves Meiferyje. Tarp mėgstamiausių jų parduotuvių – „Paul Smith“ ir avalynės parduotuvė „Aquazzura“, kur daug grąžos iš 500 svarų tikėtis nereikėtų.
Taip pat jas galima sutikti galerijose. Lydia laikosi griežto privalomų savaitgalio darbų sąrašo, kuriame yra „vienas kultūrinis renginys su mano vyru“ ir „mažiausiai vienas visuomeninis renginys su draugais“.
Irene priduria: „Visada manau, kad svarbu ištyrinėti SPA pasiūlymus, tad esu linkusi savaitgaliais, kai lieku Londone, išbandyti įvairius variantus skirtinguose SPA ar klinikose“. Įtemptas darbas, bet kažkam reikia jį padaryti.
„Elektros šoko“ treniruotės
Niekada treniruočių neapleidžianti Pippa gal ir turi plieninius bicepsus ir jau pagarsėjusį užpakaliuką, tačiau kūno rengybos fanatikės Irene pastangos kelia dar didesnį įspūdį.
Pirmoji veikla nubudus savaitgalį – 27 svarus (31 eurą) kainuojanti pilateso treniruotė suprmadingame sporto klube „Heartcore“, kurį įkūrė garsenybių trenerė Jess Schuring, arba bokso pamoka (trys tokios pamokos kainuoja 50 svarų arba 57 eurus) sporto klube „Kobox“, esančiame netoli jos buto Čelsyje.
O įdomiausios yra jos „raumenų stimuliavimo elektra“ treniruotės (75 svarai arba 85 eurai už vieną sesiją Naitbridže esančiame centre „E-Pulsive“), kurių metu elektros impulsai siunčiami į kūną ir tai tariamai verčia raumenis greičiau susitraukinėti, dėl ko per 20 minučių šuolių ir bėgimo vietoje treniruotę sudeginama 500 kalorijų.
„E-Pulsive“ lankausi reguliariai, – sako Irene. – Sesijos metu reikia – tai skambės keistai – vilkėti sudrėkintą liemenę, taip pat ant rankų bei kojų uždedami dirželiai, kurie vėliau prijungiami prie elektros mašinos. Drėgmė padeda perduoti srovę, o guminiai kamuoliukai, kuriuos duoda laikyti, sugeria srovės pakartotinius smūgius.“
Švaraus valgymo guru
Jei Lydia sako galinti „keliauti be gero maisto“, tai Irene yra prisiekusi sveikuolė. „Stengiuosi kiek įmanoma laikytis augalinės dietos, kurioje yra daug daržovių, ankštinių augalų, sėklų ir pilno grūdo gaminių“, – tikina ji.
Viena iš mėgstamiausių Irene lankomų vietų – žalio maisto veganų restoranas „Nama“ Londone, kuris už 12 svarų (apie 14 eurų) siūlo tradicinius angliškus pusryčius su baklažanų šonine ir augalinės kilmės dešrele.
700 milijonų svarų vertės vyras
Kažkada minėta tarp potencialių princo Harry žmonų, Lydia pernai rugsėjį ištekėjo už laivybos verslo paveldėtojo Dimitri Chandriso. Visą savaitgalį trukusi vestuvių fejerija neseniai vykusias Pippos vestuves neabejotinai paverčia niekuo neypatingomis.
Lydia ir Dimitri kartu nuo Oksfordo laikų. 32 metų sutuoktinis priklauso garsiajam „Bullingdon Club“. Lydia gali neabejoti, kad jis su ja ne dėl pinigų – jo šeimos turtas vertinamas 700 milijonų svarų (800 milijonais eurų).
Vestuvių šventė prasidėjo 90 minučių trukmės katalikų ir graikų ortodoksų ceremonija Toskanos miesto Masa Maritimos katedroje, vėliau vyko „Michelin“ žvaigždutėmis įvertinto virtuvės šefo pietūs viduramžius menančiame miesto vienuolyne. Vakare surengta puota Lydios seneliams priklausančioje XII amžiaus Toskanos pilyje. Čia paryčiais dangų nutvieskė fejerverkų šou.
Jūros dumblių drabužiai
Nepraeina nė savaitė be kurios nors iš seserų apsilankymo kokioje nors egzotiškoje vietoje ir įrodymų pateikimo nuotraukų forma.
Irene niekada nelipa į lėktuvą be kašmyro šaliko, ant kurio galima „pailsėti, jeigu nori nusnūsti“, arba aukštakulnių, taip pat turi dizainerių kurtus natūralius patogius namams skirtus drabužius, kurių sudėtyje yra pieno baltymų ir jūros dumblių celiuliozės, „todėl jie suteikia nuostabų maitinantį jausmą“.
Tuo tarpu Lydia naudoja spalvų kodą, kai renkasi drabužius, tad jai „nereikia daugiau nei vienos rankinės, vieno palto, vienos poros batų ir vienos poros aukštakulnių“.
„Instagram“ žvaigždės
Visos save gerbiančios garsenybės aktyviai reiškiasi socialinėje žiniasklaidoje ir Forte seserys nėra jokia išimtis.
Kiekviena jų nuotraukų dalijimosi platformoje „Instagram“ turi po daugiau kaip 10 tūkstančių sekėjų. Dažnai sesutės ne tik kartu pozuoja nuotraukoms, bet ir puošiasi suderintais drabužiais, batais ar rankinėmis.
Kažin, ar dvigubas poveikis yra atsitiktinumas. Greičiau jau noras pareklamuoti dėvimus prekių ženklus. Nuo „Valentino“ suknelių iki „Ralph Lauren“ kombinezonų, daugelį jų nuotraukų lydi saitaženkliai ir gausios nuorodos į dizainerius, kurie, matyt, neapsakomai dėkingi už nemokamą reklamą.
Draugai ir šeima taip pat iš to turi naudos. Raudoni bateliai, kuriuos merginos avėjo praėjusį mėnesį Čelsyje vykusiame vakarėlyje, buvo sukurti jų brolio Charleso merginos, o gobeleno rankinės, su kuriomis seserys nufotografuotos neseniai Airijoje vykusiose vestuvėse, buvo sukurtos jų šeimos draugo lordo Palumbo žmonos Hayat.