Pratęsiant ilgai trunkantį bendradarbiavimą su šiais italų mados namais, amerikiečių dainininkę naujosios reklamos kampanijos nuotraukoms fotografavo Mertas Alasas ir Marcus Piggott, kurie įamžino ją nespalvotuose kadruose, stovinčią – demonstruojančią liekną figūrą – ir sėdinčią ant kėdės krašto.
„Madonna yra vienas tikrųjų „Versace“ simbolių“, – sakoma Donatellos Versace pareiškime.
Lazeriu pjaustytos odos suknele vilkinti Madonna degančiomis akimis žvelgia į žiūrovą, jos veidą rėmina šviesios sruogos, puošusios ir ankstesnius „Versace“ „veidus“, nuo Lady Gagos iki Christinos Aguileros.
Madonna šio prabangaus prekės ženklo reklamose pasirodo jau ketvirtą kartą nuo 1995-ųjų ir šį sezoną perima estafetę iš Lady Gagos.
Kontraktas su „Versace“ eina įkandin Madonnos nuotraukų žurnalo „Interview“ gruodžio numeryje, kurioms ji pozavo niekuo nepridengusi krūtinės ir kurios buvo įvertintos labai palankiai, kaip vyresnių nei 50 metų moterų įgalinimo aktas.
Tačiau Malavyje, kur Madonna neseniai buvo paskirta geros valios ambasadore ir iš kur yra kilę du jos įvaikiai, kai kas dėl tų nuotraukų pasijuto nejaukiai.
Ši Pietų Afrikos valstybė, kurioje gyvena 16 mln. gyventojų, yra itin konservatyvi ir religinga.
„Jai reikia sušvelninti savo įvaizdį, jei ji nori atstovauti Malaviui“, – sakė žmogaus teisių gynimo aktyvistas Billy Mayaya.