Pirmadienį modelis ir aktyvistė B. Hadid savo „Instagram“ tinkle paskelbė žinutę, kurioje išreiškė „nusivylimą dėl šios kampanijos jautrumo stokos“.
„Niekada sąmoningai neužsiimčiau jokiu menu, kuris yra susijęs su kokia nors siaubinga tragedija“, – rašė ji.
Anksčiau šį mėnesį prekės ženklas „Adidas“ pristatė reklamą, kurioje B. Hadid laiko „visų trokštamą, klasikinį“ aštuntojo dešimtmečio sportbatį, skirtą 52-osioms Miuncheno olimpinių žaidynių metinėms.
Tais metais žaidynes apkartino tragedija, kai palestiniečių kovotojų grupuotė nužudė 11 Izraelio sportininkų ir vieną vokiečių policininką.
B. Hadid, kuri teigė, kad buvo „šokuota“ ir „nusiminusi“ tvirtino „nežinojusi apie istorinį ryšį su žiauriais 1972 m. įvykiais“.
„Mano komanda turėjo žinoti, „Adidas“ turėjo žinoti, o aš turėjau labiau pasidomėti, kad taip pat žinočiau, suprasčiau“, – teigė moteris.
„Adidas“ jau atsiprašė už paleistą kampaniją ir „neigiamą poveikį“ ne tik B. Hadid, bet ir kitiems modeliams.
„Atsiprašome už nusivylimą, sukeltą bendruomenėms visame pasaulyje“, – sakoma prekės ženklo „Adidas Originals“ pranešime.
B. Hadid, kurios tėvas Mohammedas Hadidas yra palestinietis, ilgą laiką buvo atvira Palestinos reikalų aktyvistė ir pasmerkė kampanijos ryšį su „palestinos žmonių išlaisvinimu“.
„Palestina nėra terorizmo sinonimas, – rašė B. Hadid pirmadienį. – Ir ši kampanija netyčia pabrėžė įvykį, kuris neatspindi mūsų nuomonės. Didžiuojuosi būdama palestiniete. Aš visada pasisakysiu už taiką, prieš smurtą. Neapykanta čia neturi vietos, ir aš amžinai ginsiu ne tik savo žmones, bet ir kiekvieną žmogų visame pasaulyje.“