Tačiau ne paprastą įprastą spragėsių užkandinę, o gurmanams skirtą vietą Paryžiuje – gastronominėje pasaulio sostinėje, kurioje ji dabar leidžia beveik visą savo laiką.
Negana to, 31 metų aktorė, dainininkė ir manekenė ketina pati patiekti užsakytus gardėsius klientams.
Filmų „Pasiklydę vertime“ (Lost in Translation) ir „Po oda“ (Under the Skin) žvaigždės parduotuvė „Yummy Pop“ šeštadienį bus atidaryta Paryžiaus Marė rajone. S.Johansson jos lankytojams siūlys triufelių, parmezano ir šalavijo – savo mėgstamiausio – skonio spragėsius, sakė jos atstovė.
Koncepciją ji parengė su savo vyru prancūzu, reklamos kompanijos vadovu Romainu Dauriacu. Pora tikisi, kad jų „tikro Vermonto čederio“ ir kitokių skonių spragėsiai bus populiarūs ir kad bus galima atidaryti daugiau tokių parduotuvių.
Aktorės atstovas Los Andžele sakė, kad S. Johansson yra didėlė spragėsių mėgėja. Jis pridūrė, kad kukurūzai bus spraginami parduotuvėje ir maišomi su sezoniniais pagardais.
Rengdama valgiaraštį, pora bendradarbiavo su šefu Willu Horowitzu, dirbančiu Niujorko restoranuose „Ducks Eatery“ ir „Harry and Ida's“. Į valgiaraštį taip pat įtraukti spragėsiai su jūros druska ir alyvuogių aliejumi, spragėsiai su „tikru Vermonto klevų sirupu“, su braškėmis ir grietinėle, su šokoladu dengtomis braškėmis.
Parduotuvei vadovaus R. Dauriaco sesuo Rose
S. Johansson pasirinktas laikas nė negalėtų būti geresnis. Šiuo metu Prancūzijos sostinėje yra kilusi amerikiečių paveiktų maisto tendencijų banga – nuo vėlyvųjų pusryčių iki rinktinės kavos ir mėsainių, kuriuos į valgiaraščius įtraukia maždaug 70 proc. restoranų, rodo neseniai atliktas tyrimas.
S. Johansson atstovas sakė, kad parduotuvė Paryžiuje po „išankstinio atidarymo“ šeštadienį bus uždaryta, kad „jie prieš didįjį atidarymą galėtų viską tiksliai sustyguoti pagal tai, ką sužinos iš klientų“.