Nors darbdaviams kartais kyla įtarimas, kad jų darbuotojai visą dieną žaidžia, kai kurie sugeba iš to susikrauti nemenką kapitalą.

Antradienį, gruodžio 4 dieną, „Forbes“ paskelbė 2018 metais daugiausiai uždirbusių „YouTube“ žvaigždžių sąrašą ir paaiškėjo, kad pirmoji vieta jame teko mažam vaikui.

Ryanas

Ryanui su savo susižerta suma pavyko įveikti kitus garsius „jutuberius“, tarp jų ir žaidėją iš Kanados Evaną Fongą bei makiažo specialistę Jeffree Star.

Ryanas iš vaikams skirto „YouTube“ kanalo „Ryan ToysReview“ turi stulbinamą 17 369 653 sekėjų skaičių. Savo kanalą jis turi nuo 2015 metų ir nuo to laiko spėjo įkelti daugybę vaizdo įrašų, kuriuose pats žaidžia su populiariais žaislais. Berniukas ne tik dalijasi savo nuomone apie žaislus, bet ir kuria vaikams skirtus edukacinius bei mokslinių eksperimentų vaizdo įrašus.

Ryanas

Vaiko sėkmės priežastis juokingai paprasta. Pirmiausia jis nusifilmuoja, kaip išpakuoja žaislą. Jis žaidžia su viskuo, pradedant dinozaurais ir „Lego“, ir baigiant „Disney“ figūrėlėmis ir kiaušiniais -siurprizais. Tada žaisdamas jis supažindina žiūrovus su visomis žaislo ypatybėmis. Galiausiai visą nufilmuotą medžiagą įkelia į „YouTube“. Viens, du, ir tu jau multimilijonierius!

Vis dėlto, kaip gi Ryanui pavyko per naktį tapti „YouTube“ garsenybe? Kaip jis pats tvirtina neseniai NBC duotame interviu, tai pasiekti jam padėjo jo paties asmeninės savybės. „Esu įdomus ir juokingas“, – sakė Ryanas. Ir tai tikra tiesa. Nors jo vaizdo įrašai nėra labai sklandūs, tačiau Ryanas – neįtikėtinai mielas vaikas.

Kaip Ryanas uždirba pinigus?

„Forbes“ teigimu, maždaug 18,5 milijono dolerių Ryanas uždirbo iš reklamų, rodomų prieš jo vaizdo įrašus. Augant peržiūrų skaičiui – jų Ryanas turi daugiau nei bet kas kitas minėtame „Forbes“ sąraše – automatiškai auga ir iš reklamos gaunami pinigai. Likusius pinigus jis uždirba iš tiesioginės reklamos.

Kitos „YouTube“ žvaigždės iš tiesioginės reklamos uždirba gerokai daugiau, tačiau Ryano auditoriją sudaro daugiausiai vaikai, o jie didelėmis pajamomis nedisponuoja.

Beje, „YouTube“ nėra vienintelis Ryano verslo projektas. Septynmetis taip pat turi kolekcionuojamų daiktų liniją „Ryan’s World“, pardavinėjamą tinkle „Walmart“.

Kiti 2018 metais daugiausiai uždirbę „jutuberiai“

2. Jake’as Paulas (18 mln. eurų)

Kai kurie jį pažįsta kaip Dirko vaidmens atlikėją „Disney Channel“ seriale „Bizaardvark“. Taip pat jis puikiai žinomas ir dėl savo „YouTube“ kanalo, turinčio daugiau nei 17 milijonų prenumeratorių.

3. Dude Perfect (17,6 mln. eurų)

Ši penkių vyrų grupė (Coby ir Cory Cottonai, Garrettas Hilbertas, Cody Jonesas ir Tyleris Toney) turi 36 milijonus prenumeratorių, žiūrinčių jų kanale intriguojančius triukus ir neįsivaizduojamus manevrus.

4. DanTDM (16,3 mln. eurų)

Britų žaidėjas Danielis Middletonas pernai metais buvo šio sąrašo lyderis. Jis ne tik žaidžia priešais kamerą, bet ir jau šešerius metus pardavinėja tokias prekes kaip kuprinės, džemperiai ir kepurės. Vyras turi 20,7 milijono sekėjų.

5. Jeffree Star (15,8 mln. eurų)

Pasak „Forbes“, ši 33 metų makiažo specialistė tapo tikra grožio magnate – „Jeffree Star“ kosmetikos ji parduoda už beveik 90 milijonų eurų.

6. Markiplier (15,4 mln. eurų)

Iš Havajų kilęs Markas Edwardas Fischbachas pasirašė septynių skaitmenų vertės savo prekės ženklo sutartį ir, pasak „Forbes“, neseniai paleido aukščiausios klasės sportinio stiliaus kasdienių drabužių liniją „Cloak“.

7. VanossGaming (15 mln. eurų)
26 metų žaidėjas iš Kanados Evanas Fongas žaidžia tokius žaidimus kaip „Call of Duty“ ir „Assassin's Creed“. Tuo, kaip jis tai daro, vyras sužavėjo jau 23 milijonus prenumeratorių.

8. Jacksepticeye (14 mln. eurų)

Energingasis 28 metų airis Seanas McLoughlinas yra vaizdo žaidimų komentatorius, turintis daugiau nei 20 milijonų prenumeratorių. Pasak „Forbes“, nepaisant įpročio keiktis, jam vis tiek pavyksta bendradarbiauti su „Disney“ ir kurti turinį tiesioginių transliacijų platformoje „Twitch“.

9. PewDiePie (13,6 mln. eurų)

Švedijos žaidėjas ir komentatorius Felixas Kjellbergas susilaukė nemažai kritikos dėl 2017 metais pasirodžiusių kelių antisemitinių ir rasistinių vaizdo įrašų, tačiau tai nesutrukdė jam išlikti tarp daugiausiai uždirbančių „jutuberių“. Reklamos užsakovai grįžo – kaip teigia „Forbes“, už vieną vaizdo įrašą jam mokama iki 400 tūkstančių eurų.

10. Loganas Paulas (12,8 mln. eurų)

Nepaisant kilusio skandalo, Loganas Paulas vistiek pateko į „Forbes“ sudarytą 2018 metais daugiausiai uždirbusių „jutuberių“ dešimtuką. Tai dar vienas prieštaringai vertinamas šio sąrašo dalyvis. 2018 metų pradžioje „YouTube“ pašalino L. Paulo kanalą iš savo „Google Preferred“ reklamų programos, kai jis įkėlė vaizdo įrašą su tariamu savižudžiu, kabančiu ant medžio Japonijoje. 23 metų „YouTube“ išdaigininkas atsiprašė, tačiau žala buvo padaryta. Nepaisant to, jo vardas vis tiek puikuojasi šiame dešimtuke.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)