Gražuolė net nesistengė paslėpti susierzinimo. Priversta laukti eilėje ilgiau nei tikėjosi, E. Macpherson savo įniršį išliejo ant apsaugininkų ir pareikalavo atsakymų, skelbia dailymail.co.uk.

„Kodėl iš pradžių mane praleidote, o paskui sugrąžinote? – piktai paklausė ji. – Ką tik praleidote penkis žmones. Eilėje stovėjau prieš juos, o dabar vėl atsidūriau gale.“

Rugsėjo mėnesį garsioji moteris sulaukė kritikos iš savo sekėjų, kai jos sveikatingumo įmonė „WelleCo“ neįvykdė apmokėtų užsakymų. E. Macpherson pasidalijus žavinga asmenuke įmonės instagramo paskyroje, nepatenkinti klientai, dar negavę užsakytų prekių, ją užsipuolė.

Kai kurie naudotojai komentarų skiltyje teigė, kad jau daugiau nei mėnesį nesulaukia gaminių, o „WelleCo“ Klientų aptarnavimo skyrius juos ignoruoja.

Elle Macpherson

„Kodėl randi laiko skelbti žinutes instagrame, bet nepasirūpini nuo rugsėjo 1 d. neatliktais užsakymais“, – parašė vienas žmogus.

„Gal kas nors galėtų atsakyti į mano el. laišką ar tiesioginę žinutę, nes pinigus už prenumeratą nuskaičiavo, bet prekės neatsiuntė“, – pasiskundė kitas.

„Sveiki, pasigedau savo užsakymo! Niekas neatrašė į mano el. laišką“, – pridūrė trečias.

Kitas internautas pasiūlė „WelleCo“ ir E. Macpherson „sumažinti reklamos apsukas“, kol turės „pakankamai gaminių“.

„WelleCo“ vykdomasis direktorius Leightonas Richardsas išplatino pareiškimą, kad paaiškintų situaciją ir nuramintų klientus, o kaltę dėl neįvykdytų užsakymų suvertė „verslo augimui“.

Dalaso oro uostas

„Šiais metais mūsų prekių ženklas augo eksponentiškai, naujų klientų padaugėjo 560 proc. Akivaizdu, kad atsirado ir naujų iššūkių, – rugsėjo mėnesį parašė jis. – Mūsų gaminiams reikia aukščiausios kokybės sudedamųjų medžiagų, kurių sudėtingiau gauti, todėl neretai tenka laukti ne vieną mėnesį, kad patenkintume paklausą.“

„Kad ir kaip besistengtume turėti pakankamą produkcijos kiekį, paprasčiausiai nebuvome pasiruošę tokiam augimui,“ – tęsė L. Richardsas. Jo teigimu, įmonė jau padidino savo sandėlį, įdiegė naujų sistemų ir patrigubino darbuotojų skaičių, kad spėtų įvykdyti užsakymus.

„Kaip ir bet kokia transformacija sveikatingumo srityje, tai yra procesas. Tačiau savo produkcija prekiaujame nuo 2014-ųjų, taigi, turime tvirtą pamatą, – ramino „WelleCo“ vykdomasis direktorius. – Tikimės, jog suprasite, kad nesame sukčiai ir kad mūsų ketinimai yra tokie pat geri kaip ir mūsų ingredientai.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)