Anot organizatorių, renginio tikslas – suvienyti mados ir stiliaus kūrėjus, populiarinti madą Lietuvoje, bei formuoti teisingą požiūrį į kokybišką ir tikrą madą.
„Šalyje įdomius, išskirtinius ir originalius gaminius kuriančių žmonių gretos didėja. Vis dažniau save šioje srityje atranda ir mūsų įžymybės. Smagu, kad didėja ne tik dizainerių, bet ir mada besidominčiųjų gretos,“ – pasidžiaugė mugės organizatorė Meda Kišonė.
Mados mugėje buvo pristatyti naujausi „FUMparFUM“ aromatai, kuriuos kuria aktorius, renginių vedėjas, parfumeris Aistis Mickevičius. Prekės ženklo atstovė Edita Vigelytė pasidžiaugė, kad vis labiau auga susidomėjimas kokybiškais aromatais. Pasak jos, Lietuva autorinės parfumerijos srityje yra labai pažangi. „Esame įtraukti į nišinės parfumerijos enciklopediją, tad pasaulis apie mus tikrai žino. Visi šie aromatai sukurti ir pagaminti paties Aisčio. Tai kaip rankų darbo juvelyrika. Neseniai Aistis viešėjo Florencijoje, parfumerijos parodoje, iš kurios dalinosi gyvais įspūdžiais, kad pagaliau atsirado kvėpinimosi niša ir kultūra“, – šypsojosi atstovė.
Prekės ženklą „Female“, kurį įkūrė garsių futbolininkų žmonos Sandra Šernė ir Ieva Grybauskienė, atstovavo viena iš kūrėjų, kuri džiaugėsi galimybe pristatyti savo modelius. „Kuriame elegantiškus ir patogius drabužius, kuriuos dėvime ir pačios. Kūrybinių kančių neišgyvenome, nes mano ir Ievos požiūriai labai sutampa. Sulaukėme puikių atgarsių, o tai įkvepia dar labiau stengtis“, – sakė S. Šernė.
Mados mugę papuošė ir išskirtinio dizaino aksesuarai, kuriuos pristatė badmintonininkas Kęstutis Navickas.