Socialiniuose tinkluose vis dažniau galima pastebėti melagingų publikacijų, kuriose neva žinomi naujienų portalai rašo apie garsių žmonių sėkmės istorijas. Nuomonės formuotojai neslepia įsiūčio, socialiniuose tinkluose perspėja savo sekėjus apie nelegaliai panaudotas jų nuotraukas ir išgalvotas istorijas. Deja, panašu, kad tai – kova su vėjo malūnais, nes tokių publikacijų kūrėjai dažnai naudojasi užsienio šalių svetainių kūrimo platformomis, todėl atsekti, kas išplatino tokius straipsnius, sudėtinga.
Vis dėlto panašu, kad tai ne vienintelė pastaruoju metu išpopuliarėjusi sukčių afera. Jau kurį laiką garsūs nuomonės formuotojai ir su jais dirbančios įmonės gauna melagingų garsių prekių ženklų laiškų. Juose siūloma bendradarbiauti, teigiama, kad garsiems žmonėms bus atsiųsti siuntiniai su įmonės prekiaujamais drabužiais ar daiktais. Ir nors iš pirmo žvilgsnio atrodytų, jog pasiūlymas žavus, vėliau paaiškėja, kad garsenybei teks sumokėti, pavyzdžiui, muito mokesčius.