„Gerbiamas SEB banke, aš jūsų klientas esu apie 20 metų! Bet, matyt, atėjo laikas pasakyti „eikit jūs velniop“! Būnant vidury Šri Lankos man jūsų sistemoje atsirado „trukdžiai“, – savo istoriją socialiniame tinkle pradėjo dėstyti G. Ivanauskas.
Kaip jis pasakojo, anksčiau turima banko kortele jam pavyko atsiskaityti be jokių problemų. Staiga iškilę nepatogumai neleido jam išgryninti norimos pinigų sumos. „Nusispjaut man ant tų jūsų trukdžių, kai stoviu be cento vidury džiunglių. Taip, pats durnas, kad neturiu grynųjų. Ačiū už puikią pamoką! Todėl visiems keliaujantiems patarsiu – turėkit grynųjų tiek, kiek galbūt net neketinate išleisti – parsivešit atgal“.
Gytis pasakojo, kad pinigų banke nepataria laikyti, nes nutikus tokiai bėdai teks, kaip ir jam, skolintis iš kitų. Dar šeštadienio vakarą jis patvirtino, kad net ir šiuo metu Lietuvoje esančios jo mamos prašymai susisiekti su juo Šri Lankoje, nepadėjo, o „Skype“ ar telefonu su banko atstovais susisiekti taip pat nepavyko. Pinigų paskolino tik kartu buvę draugai.
G. Ivanauskas pasakojo, kad nemalonu jam ir dėl to, jog banko atstovai su juo taip ir nebuvo susisiekę. Jis taip pat svarstė, kad keletą dešimtmečių šio banko paslaugomis besinaudojantis klientams jiems gali atrodyti lojalus.
„Ačū Dievui, kad nekeliavau vienas, nes būtų amen visiškai. Dar vidury džiunglių. Neįmanoma sumokėti niekaip. Visus savo paskutinius grynuosius palikau prieglaudoje, kad ten nupirktų vaistų jiems“, – kalbėjo aktorius.
DELFI susisiekus su SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietyte-Daskevičiene, ji sakė apgailestaujanti dėl nepatogumų, kuriuos patyrė klientas. Ji patikino, kad banko konsultantui galiausiai pavyko susisiekti su Šri Lankoje esančiu aktoriumi.
„Atsiskaityti mokėjimo kortele Šri Lankoje nepavyko, nes suveikė banko taikoma prevencinė mokėjimo kortelių sistema. Siekdamas užtikrinti klientų lėšų saugumą, bankas turi įdiegęs automatinę mokėjimo kortelių apsaugos sistemą, užkertančią kelią daugeliui neteisėtų atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis užsienyje ir internetu padidintos rizikos grupė šalyse, tarp kurių patenka ir Šri Lanka.
Primename klientams, kad dar prieš kelionę į padidintos rizikos šalis, panaikinti apribojimus atsiskaityti mokėjimo kortele galima keletu būdu, tarp jų ir visiškai savarankiškai, paprastai ir patogiai, naudojantis mobiliąja banko programėle ar interneto banku. Taip pat nuimti ribojimus galima paskambinus visą parą veikiančiu klientų aptarnavimo telefonu +370 5 268 2800, naudojantis programa „Skype“ arba parašus pranešimą interneto banke. Tada ribojimai atsiskaityti kortele nebus taikomi visos kelionės metu.
Šalių sąrašą, kuriose taikoma prevencinė kortelių apsauga, galima rasti SEB banko interneto svetainėje“, – rašoma bako komentare.