Tai, kad dizainerio gyvenime prasmingą vietą užima mama, J. Statkevičius parodo kiekvieną kartą pristatydamas savo kolekciją. Renginio pabaigoje podiumu žengiantis ir jis pats visada stabteli prie V. Statkevičienės, ją apkabina, pabučiuoja, taip atiduodamas pagarbą.

Ne kartą J. Statkevičius savo mama didžiavosi ir socialiniuose tinkluose, o po savo naujausios 2025 metų pavasario/vasaros kolekcijos pristatymo teigė įvedęs netgi naują madą. Visus savo sekėjus jis skatina užsikrėsti mamos mylėjimo pavyzdžiu.

„Įvedžiau madą mylėt mamą, dabar visi rodo! Ar tai – ne užkrečiantis pavyzdys? Taigi, visur įvedu madą. Mada visur. Ir tai darau nuoširdžiai, didžiuojuosi, kaip atrodo mano mama“, – socialiniuose tinkluose rašė J. Statkevičius.

Juozo Statkevičiaus žinutė socialiniuose tinkluose

Kasmet sūnaus madų šou nepraleidžiančią mamą V. Statkevičienę ir šįkart buvo galima išvysti tarp pavasario/vasaros 2025 metų kolekcijos pristatymo svečių.

Tiesa, elegancija žavinti moteris ne tik negailėjo pagyrų dizaineriui. Dar Paryžiuje J. Statkevičiaus šou pirmoje eilėje stebėjusi mama Vanda „Delfi“ gyrė sūnaus pristatymą, tačiau neslėpė liūdesio dėl lietuvių. Anot jos, tai paskatino priimti ir labai netikėtą sprendimą.

„Jei Paryžius įvertino aukštumoje, tai ką čia kalbėti Lietuvoje. Lietuvoje niekas nesidomi mada. Žinokite, kad Juozas paskutinį kartą rodo. Neįvertinot, nenorit, bilietų neperkate ir daugiau nerodys. Ot. Aš viską žinau“, – žinią pranešė V. Statkevičienė.

Paklausus, kaip dizaineris jaučiasi dėl tokių pokyčių, moteris pabrėžė, kad jis išgyvena, mat bilietų niekas neperka, nors apie šou nuolat reklamuojama.

„Tai ar Lietuvoje jis reikalingas? Jam reikia greičiau bėgti ir važiuoti į Paryžių“, – teigė ji ir pridėjo, kad arenoje ne visi bilietai buvo išpirkti, matėsi neužpildytos vietos.

Kolekcijos pristatymo VIP užkulisiai:

„Delfi“ atkreipus dėmesį į elegantišką moters įvaizdį, ji tikino, kad pati nežinanti, kaip jai pavyksta.

„Taip Dievo duota. Nieko nedarau, bet negaliu nei serialų žiūrėti, nei nieko. Man reikia veiklos“, – sakė ji.

Be to, nors sūnus J. Statkevičius kartais pažeria patarimų dėl stiliaus, mama Vanda stengiasi vadovautis savo nuomone.

„Matau pati, kas man tinka. Galiu paderinti su juo, bet aš nepasiduodu. Daug ką bando, bet aš turiu savo“, – šypsojosi ji.

Vis tik garsi moteris neslepia apmaudo dėl sūnaus sunkaus darbo, kuris, deja, anot jos, nėra įvertintas.

Nu ką aš jam galiu duoti? Jis taip sunkiai dirba naktimis. Mes kiekvieną vakarą vienas kitam pasakome „labanakt“ ir matau, kad jis eina miegot 1 arba 4 val. nakties. Bet ką jis turi? Negali bilietų parduoti. Ar jis reikalingas Lietuvai?“ – kalbėdama su „Delfi“ klausė V. Statkevičienė.

Juozo Statkevičiaus kolekcijos svečiai – galerijoje:

„Delfi“ primena, kad penktadienio vakarą bene garsiausias Lietuvos dizaineris J. Statkevičius pakvietė svečius į savo naujausios pavasario/vasaros 2025 metų kolekcijos pristatymą. Vieno laukiamiausių renginių kaip ir kasmet nepraleido garsūs bei garbūs svečiai.

„Būdamas vienas nieko nepadaryčiau, todėl noriu viešai pasakyti „ačiū“, – puse lūpų apie artėjančią grožio šventę anksčiau kalbėjo žymiausias Lietuvos teatro kostiumų dailininkas ir dizaineris.

Per daugelį metų jis atpažįstamas iš savo vardo. J. Statkevičius tapo rafinuoto skonio prestižo ir kokybės garantija. Jis vienintelis Lietuvos dizaineris, turintis savo pašto ženklą ir „Dviračio žinių“ prototipą. Norą į jį lygiuotis išduoda „Gariūnuose“ parduotos J. Statkevičiaus ateljė etiketės. Jo skoniu pasitiki ir noriai vilki Holivudo žvaigždės ir karūnuotos asmenybės.

J. Statkevičius didžiuojasi galįs surengti šventę, būdingą pasaulio madų sostinėms. Iš stažuočių Paryžiaus madų namuose jis panoro į Lietuvą parsivežti dalį Paryžiaus.

Londone, Niujorke, Milane ir Paryžiuje keturis kartus per metus vyksta madų kolekcijų pristatymai: sausio ir liepos mėnesiais – vadinamosios aukštosios mados haute couture (pranc. haut aukštas, couture – siuvimas, siuvimo menas), žymiausių mados namų kolekcijų, pasiūtų dizainerių iš geros kokybės medžiagų daug rankų darbo, o spalio ir kovo mėn. – prêt-à-porter, t. y. masinės gamybos drabužių, kurie ne tokie prabangūs ir gerokai pigesni nei haute couture.

Juozo Statkevičiaus kolekcija – galerijoje:

Deja, anot J. Statkevičiaus, eiliniai gyventojai į tokias mados šventes niekaip nepatenka. Londone, Niujorke ir Paryžiuje į pristatymus kviečiami tik mados kūrėjus išlaikantys klientai, parduotuvių savininkai, prekiaujantys demonstruojamų kolekcijų gaminiais, pasaulio įžymybės ir pasaulinė mados žiniasklaida.

Lietuvoje nėra tokių prabangos parduotuvių – „Chanel“, „Versace“, „Christian Dior“ – todėl mūsų aprangos parduotuvių atstovams durys ten irgi užvertos.

Madų pristatymas yra brangus malonumas, tačiau, priešingai negu Paryžiuje, Vilniuje buvo galima atvykti į J. Statkevičiaus kolekcijos pristatymą ir tai, anot dizainerio, esminis skirtumas. Eiliniai prancūzai apie tokią galimybę net negali pasvajoti, įsitikinęs J. Statkevičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)