Spaudos konferencijoje savo įžvalgomis dalinosi Vilniaus meras Artūras Zuokas, Vilniaus komunikacijos strategiją kūrusios reklamos agentūros „Lukrecija BBD“ vadovas Marius Vaupšas, „Eurovizijoje“ Lietuvą atstovausianti Vilija Matačiūnaitė, muzikos prodiuseris Martynas Tyla, dizainerė Ieva Ševiakovaitė (LT identity).
„Man labai džiugu, kad mano daina „Attention“ ir manimi iš esmės patikėjo Vilniaus miestas ir jo
meras Artūras Zuokas. Man didelė garbė savo gimtojo miesto logotipą pristatyti visai Europai tarptautinės „Eurovizijos“ metu“, - sakė V. Matačiūnaitė. Naujasis Vilniaus miesto prekinis ženklas buvo kuriamas devynis mėnesius, tai buvo finansuojama iš ES lėšų.
Vilija pasidžiaugė pagaliau susipažinusi su Vilniaus miesto meru Artūru Zuoku: „Tai buvo mano vaikystės svajonė“.
M. Tyla teigė, kad šia apranga Lietuvos delegacija puošis laisvalaikiu Kopenhagoje. „Kiek man teko ten būti, nemačiau, kad šalys labai demonstratyviai rodytų iš kur atvyko. Kiti mėgsta puoštis plunksnomis. Būsime pirmieji, kaip kosmonautai, kurie naująjį logotipą išneš įedrvę. O toliau bus matyti“, – sakė M. Tyla.
Meras teigia suprantantis, kad dalyvavimas „Eurovizijoje“ nėra vien tik kandidatų reikalas. Skirta parama siekia beveik 50 000 litų. Kaip akcentavo A. Zuokas, tai nėra tik parama: „Mes perkame ir paslaugą – parodome sostinę, miestą ir prisidedame prie tų išlaidų, kurių reikia pasiruošimui“.
„Vilnius pasiruošęs priimti „Euroviziją“ kitais metais“, - savo kalbą baigė A. Zuokas.
Susitikimo akimirkos - DELFI nuotraukų galerijoje: