Būtent Arvydo dalyvavimas reklaminėje kampanijoje, tampant prekybos centro veidu, jau ir anksčiau kėlė diskusijas. Šįkart apie tai garsiai prabilo ir reklamos agentūros „New!“ įkūrėjas Tomas Ramanauskas, kuris šioje reklaminėje kampanijoje įžvelgė naujų detalių. Jomis vyras pasidalijo savo feisbuko profilyje:
Kalbant apie Lidl ir Sabą, ir jų siaubingą komunikaciją. Nepamenu, kada liaudies laukiamas (?) prekės ženklas su neadekvatesne reklama ateidinėjo.
1. Pradėkime nuo šūkio „Taip gyventi verta“. Gyventi, valgant iš dėžių? Ar apsiperkant maisto be džiaugsmo? Tarkime, gyventi verta keliaujant po egzotines šalis, bet kaip čia siejasi su bevardžiais konservais? Su tokiu šūkiu net „Harrods“ maisto skyrius nedrąsiai jaustųsi.
2. „Atkeliauja kai kas įspūdingo“ sako jie mums. Jūs juokaujate, ar tiesiog netyčia išplatinote Afganistano periferijai skirtą medžiagą? Mieli, Lidl, galbūt jums yra tekę girdėti, kad Lietuvoje prekybos centrai yra senos naujienos, turime jų ir pigių, ir brangių, ir tvarkingų, ir baisių? Jau daug metų mums jie nebedaro jokio įspūdžio. Ką jūs su savo parduotuve-sandėliu turite mintyje?
3. TV klipe žmonės, pvz, Katedros aikštėje, žiūri į Kažką Pribloškiančio, kaip kad reklamose būna. Atrodytų, kad savivaldybė ką tik pristatė dirbtiniu intelektu prisotintą humanoidą, kuris pakeis policiją. Bet ne, gražūs žmonės senamiestyje žiūri į kažką įspūdingesnio – Lidl parduotuvę Fabijoniškėse.
4. Na ir Sabonis. Spėju tokį strateginį komunikacijos posėdį:
„Mes esame pigus nelietuviškas (blogiau nei nelietuviškas – lenkiškas) maistas šalyje, kurioje vietinis maistas yra karalius. Kaip mums apsimesti, kad esame savi?“
„Sabas“.
„Bet tai o kaip jis siejasi su Lidl vertybėmis?“
„Sabas!“
„Bet kiekvienas Lietuvoje žino, kad Sabonis nepirktų Lidl, jei jam nemokėtume.“
„Sabas!!“
„Bet krepšininkas Sabonis nėra joks autoritetas maisto parduotuvėse!“
(Rėkia ir spjaudosi) „Sabas! Sabas! Sabas!“
Man atrodo, kad visa tai turi adaptacijos pelėsio prieskonį. Kitų rinkų sabus keičia vietiniu, o visa kita – kaip nors, žmonės gi durni, be to, VISI laukia Lidl kaip mesijaus, nors lyg ir turime vietinių lidlų į valias. Lidl galėtų papirkti nuoširdumu, kurio prekybos centrų reklamoje trūksta, tačiau bando įtikinti, kuo patikėti neįmanoma – kad jie yra Įspūdingi.
#lidl #taipgyventiverta