Panorusi įspėti kitus influencerius bei pagaliau sulaukti uždarbio, R. Stasionienė į įmonę kreipėsi paviešindama situaciją instagrame.
„Labai nemalonus jausmas prašyti savo uždirbtų pinigų. Aš esu būtent tokioje situacijoje. Daug kas turbūt galvoja - ką čia tie influenceriai dirba. Pakalba kažką ir gauna pinigus. Kad ir koks būtų darbas, mes visi nusipelnome gauti užmokestį.
Aš nedirbu su bet kuo. Ypatingai noriu dirbti su pastoviais partneriais ir dirbu tik su tuo, ką pati esu išbandžiusi.
Turiu vienus partnerius, su kuriais bendradarbiauti teko keturis kartus. Pirmuosius iš jų viskas pavyko puikiai.
Viena iš sąlygų mano darbe – po reklamos ištransliavimo atsiskaityta su manimi turi būti per dvi darbo dienas. Jeigu nesutinkama su šitomis sąlygomis, galima derėtis. Tačiau visada turi įvykti susitarimas iš dviejų pusių. Labai gaila, kad turiu tai paviešinti, kad ir kaip būtų nesmagu.
Kita vertus, kodėl man dėl to turėtų būti nesmagu? Juk aš viską padariau, sąskaitą išrašiau ir tai su manimi neatsiskaitė. Galbūt įspėsiu kitus influencerius, kad atsargiau dirbtų su šiuo prekės ženklu.
Laiku buvo neapmokėtos dvi sąskaitos. Viena iš jų buvo pateikta dar gruodį, o apmokėta tik po mėnesio su puse. Tąkart, kai man buvo pranešta, kad sąskaita apmokėta, padėkojau ir tuo pačiu priminiau, kad liko dar viena. Į šią mano žinutę nesureaguojama.
Ženklas – tikrai didelis ir daug uždirbantis. Kita vertus, jeigu būtų kitaip, juk ir „Maximoje“ apsipirkus ir priėjus prie kasos nepasakysi, kad šiandien neturi pinigų ir atsiskaityti galėsi tik kitą savaitę.
Kalbu garsiai dėl to, kad kreiptis į antstolius būtų tikrai nemalonu. Taip pat noriu įspėti ir kitus influencerius, kad būtų atsargūs.
Mano atveju yra absoliutus ignoravimas, nėra nustatytas joks apmokėjimo terminas. Man buvo pasakyta, kad sulauksiu apmokėjimo artimiausiu metu, tačiau tai užsitęsė per ilgai. Labai negražu, nemalonu ir neprofesionalu.
Esu žmogus, kuris viską mato iš abiejų pusių. Aš taip pat turiu verslą, samdau influencerius ir žinau, kaip viskas vyksta.
Palinkėsiu jums sėkmės. Daugiau su jumis tikrai nedirbsiu, nes jūsų vidaus politika yra tikrai negraži ir nepaisant to, kad priemonės, kurias naudojau yra geros, dirbti su tokiais ženklais nenoriu. Mano patarimas – elkitės su žmonėmis žmogiškai“, – į „Manilla“ kompaniją kreipėsi R. Stasionienė.
Paviešinusi šią žinią instagrame, R. Stasionienė pranešė sulaukusi minėtos kompanijos atsiprašymo.
„Su manimi „Manilla“ susisiekė, mes labai draugiškai pakalbėjome, pinigus jie man pervedė, atsiprašė, kad įvyko tokia situacija. Labiausiai mane įžeidė ignoravimas, tad jie paminėjo supratę, kur yra jų spraga ir patikino, jog bandys taisytis. Viskas gerai, visi mes žmonės“, – kalbėjo Rasa.
Pasidalijusi savo patirtimi influencerė sulaukė daugybės žinučių ir padėkų už paviešintą situaciją.
„Delfi“ kreipėsi komentaro į įmonę „Manilla“.
„Susisiekėme su p. Rasa Stasioniene ir išsprendėme situaciją. Ji susiklostė dėl žmogiškos klaidos, dėl kurios vėlavo atsiskaitymas su šia nuomonės formuotoja.
Mūsų bendradarbiavimas su visais partneriais, įskaitant nuomonės formuotojus, remiasi aiškiais verslo susitarimais, tarpusavio pagarba ir pasitikėjimu.
Nuomonės formuotojai, su kuriais bendradarbiaujame ir kurie vadovaujasi tais pačiais bendradarbiavimo principais, esame tikri, supranta situaciją, džiaugiamės tęsiamu ilgalaikiu bendradarbiavimu su jais“, – pasiteiravus, ar paviešinta žinia padarė įtakos bendradarbiavimui su kitais influenceriais, komentavo įmonės marketingo vadovė Monika Limbienė.