"Šioje komercinėje reklamoje teko pasirūpinti originaliais aktorių kostiumais ir aprengti juos nuo galvos iki kojų. Viskas užtruko kelias savaites. Bet kai jiems surinkau drabužius ir sudėjau į vieną vietą vežti viską į filmavimo vietą, man buvo lengvas šokas. Drabužių visiems reklamos herojams buvo per 100“ - sakė kostiumų dailininkė.

Tačiau tai nėra didžiausias skaičius žmonių, kurių apranga Agnei teko pasirūpinti. Oskaro Koršunovo spektaklyje „Išvarymas“ jai reikėjo suruošti per 60 kostiumų, o Romo Zabarausko filme „We Will Riot“ - apie pusantro šimto žmonių.

„Tačiau Romo filme viskas buvo kitaip. Filmas buvo nedidelio biudžeto, todėl visi žmonės geranoriškai patys nešė filmavimui tinkamus drabužius iš savo ir draugų namų, - prisimena A. Jagelavičiūtė. - Šiai reklamai man teko pačiai ne tik suieškoti, bet ir užsakyti pagaminti drabužius ir aksesuarus. Todėl beveik visus reikiamus kostiumus paruošti man padėjo „Peek&Cloppenburg“.    

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)