Editos vardu prisistačiusi mergina pasakojo, kad internete išsirinko striukę ir dėl jos pirkimo su Avgustina susitarė „Facebooke“.
„Buvo pažadėta, kad per 3 dienas gausiu savo striukę, kuri kainuoja 56 eurus. Ji atrašinėjo labai gražiai, kalbėjo maloniai, viskas buvo puiku, Kai pervedžiau pinigus, ji tiesiog dingo. Susisiekti tapo nebeįmanoma – atrašo kartą į savaitę ir grubiai“, – DELFI skundėsi nusivylusi pirkėja.
Edita sako, kad striukė nebuvo siuvama specialiai jai pagal užsakymą – klientė išsirinko gaminį iš esamo asortimento, jį tereikėjo išsiųsti paštu.
Klientė pasakoja, kad apie siuntinio buvimo vietą ne kartą teiravosi Avgustinos, tačiau kas kartą išgirsdavo vis kitą atsakymą. Anot pašnekovės, vieną kartą A. Issengelbuvo ligoninėje, kitą – išvykusi, todėl negalinti išsiųsti siuntinio.
„Praėjo kelios dienos, vėl klausiu. Ji nustemba, kodėl prekės aš dar negavau. Kai parašiau, kad kreipsiuosi į policiją, pasiūlė man kreiptis „kur tik noriu“. Sakė, kad turi labai daug darbo ir kad ji – „ne robotas, – pasakojo DELFI skaitytoja Edita. – Neva Avgustina striukės išsiųsti nespėjo dėl darbų gausos. Paskutinį kartą bendravome vakar. Parašiau, kad kreipsiuosi į policiją. Ji palinkėjo man sėkmės ir gražios dienos. Nei pinigų, nei striukės, nei nieko“.
Klientė norėtų atgauti pinigus, rūbas jai nebereikalingas „iš principo“.
Rytoj mergina žada kreiptis į policiją. „Prašiau, kad duotų savo numerį, kad galėčiau paskambinti ir pakalbėti draugiškai. Ji draugiškai, kaip matau, nenori“, – pokalbį baigė pašnekovė.
Tai jau ne pirmas kartas, kai į DELFI redakciją kreipiasi su A. Issengel reikalų turėjusios merginos Plačiau apie tai skaitykite ČIA.
Susisiekti su pačia Avgustina ketvirtadienį nepavyko – mergina telefonu neatsiliepia.