Naujienas R. Kalinkinas išplatino savo socialinių tinklų paskyrose.
Delfi susisiekus su dizaineriu, šis patikino, kad tai nebuvo balandžio 1-osios pokštas ir jo parduotuvė, pasibaigus sutarčiai su prekybos centru, kelsis kitur. Kur, kaip sakė pats kūrėjas, paaiškės jau netrukus.
„Draugai, tai oficialu, jau už 22 dienų, „Robert Kalinkin“ parduotuvė „Ogmijos mieste“ bus uždaryta“, – feisbuke ir instagrame pranešė dizaineris.
Užsiminęs, kad atėjo palankus metas pokyčiams, jis pridūrė: „Po tiek metų joje, noriu padėkoti visiems partneriams, klientams ir, žinoma, draugams už palaikymą, tačiau jeigu stebite naujienas – mes augame ir mums laikas keisti išaugtą formatą bei formą.
Vienas stipriausių Lietuvos stand alone mados prekės ženklų, kuriuo tapome mano komandų ir jūsų dėka, turi naujų perspektyvų ir iššūkių! Argi tai nenuostabu?“
R. Kalinkinas savo komentarą papildė ir vaizdo įrašu, kuriame jis teigė, kad pasidžiaugti senąja parduotuve liko mažiau nei mėnesis.
„<...> mums liko 22 dienos iki parduotuvės uždarymo. Noriu visiems pasakyti, kad jūs gale mėnesio jau neberasite mūsų senoje parduotuvėje, mes atgyvenome savo laiką joje, dirbome ir padarėme daug įvairių dalykų. Laikas versti naują lapą, naują etapą ir atsidaryti kažkur kitur. Kur mes būsime, kada mes būsime ir kokiu formatu mes atrodysime, aš kol kas jums pasakyti negaliu ir nemanau, kad šiuo metu reikia“, – kalbėjo dizaineris.
Pastaruoju metu R. Kalinkino pavardė linksniuojama dėl to, kad jo mados namai po truputį keliasi į virtualų pasaulį. Dizaineris neseniai pristatė pirmąją mados NFT kolekciją Lietuvoje, pavadinimu „The Rebels”.
„Per 10 metų „Robert Kalinkin” mados namai išgyveno ne vieną pokytį, tačiau šis žingsnis yra bene didžiausias, kokį esu padaręs. Tai sudėtingų procesų virtinė, truksianti ne vienerius metus. Galutinis tikslas yra tapti globaliu virtualios mados prekės ženklu, atpažįstamu tiek fiziniame, tiek virtualiame pasaulyje. Įsivaizduokite – mada jūsų mėgstamiausių žaidimų personažams, dizainas jūsų asmenybės avatarams virtualiuose pasauliuose – darbo susitikimams, vakarėliams, visuotinai atpažįstami skaitmeninės prabangos elementai, atskira ekonomika virtualaus pasaulio butikuose ir t.t. Virtualūs mados šou man atvers galimybes kurti unikalius fantastinius pasaulius, kuriuos galės patirti kiekvienas“, – žurnalui „L'Officiel Lithuania“ pasakojo kūrėjas.
Daugiau apie R. Kalinkino mados namų pokyčius, virtualų pasaulį ir tai, kas yra NFT, galite skaityti kitame Delfi straipsnyje.