„Nors pokalbis su bendrojo pagalbos numerio darbuotoja baigėsi gerai ir ji įvykdė tai, ko prašiau tik man pakėlus toną, bet visgi nėra malonu po paskutinių šalį sukrėtusių įvykių prašyti operatorės „pakabėti ant linijos“, kol aš saugiai pervažiuosiu mišką ir girdėti tekstą, kad užimu liniją, ir kodėl man įtartinas tas automobilis su 3 tamsiaplaukiais, judantis miško kelio viduriu 10 km/h greičiu.
Gal visgi ne visos situacijos duoda tiek laiko, kad pašnekovas spėtų supasakoti, kad tas pats automobilis važiavo iš paskos man važiuojant į žiemojančią sodybą. Maža to, dar apsuko ratą aplinkui ir po to išlindo man prieš nosį, lyg laukdamas grįžtant ir važiavo mažai važinėjamu keliu, akivaizdžiai provokuodamas, kad aplenkčiau mano mašinai per siauru kelio ruoželiu arba sustočiau?
Reiškia, kad tokioje situacijoje dar reikia man išklausyti, kad skambutis yra apmokamas ne mano, o biudžeto? Per tą laiką galėjo įvykti nebeatstatomų dalykų. Gal visgi reikia rimtesnio paruošimo šių tarnybų darbuotojams?“, – savo paskyroje rašė J. Sadauskienė.
Vėlyvą vakarą DELFI susisiekus su J. Sadauskiene moteris pasakojo, kad incidentas įvyko apie 17-18 valandą vakaro. Su 76-erių mama važiavusi J. Sadauskienė pasakojo, kad senyvai moteriai po įvykio sustreikavo sveikata.
„Viename posūkyje į pagrindinį kelią jie aiškiai sudarė situaciją, kad galėtų pažiūrėti, kas yra už vairo, nes automobilio langai tamsūs ir jie turbūt neįžiūrėjo keleivių kiekio“, – apie siaubu pažymėtą kelionę DELFI pasakojo moteris.
Laimei, įtartino automobilio J. Sadauskienei pavyko atsikratyti išvažiavus į magistralę, kur baigėsi ir pokalbis su pagalbos telefono operatore. Visgi, toks tarnybų darbas papiktino moterį: „Tokiose situacijose labai nemalonu diskutuoti, tarsi prie kavos puodelio.“