Šitaip garsenybės pažymėjo Kalėdinio Pop-Up atidarymą, kuris vienam tikslui – padėti pasirūpinti šventinėmis dovanomis – suvienijo lietuviškų prekės ženklų kūrėjus, skelbiama pranešime spaudai.
Pati L. Rimgailė pasakoja, kad kalėdinės eglės puošyba jos namuose – svarbi tradicija, kasmet sutelkianti artimuosius, o ant šventinio stalo kaskart nugula bent kelių rūšių saldumynai.
Eglutės kurtos Lietuvos garsenybių rankomis parems projektą „100 šypsenų daugiau“ ir netrukus keliaus į senolių rankas. Prie eglučių kūrimo prisidėjo dainininkė Paula Valentaitė, stilistai Viktorija Šaulytė ir Joringis Šatas, mados blogerės Aliona Kovalionok ir Darja Kot, renginių organizatorė ir televizijos laidų vedėja Agota Mašanauskaitė, seimo nario Arvydo Anušausko žmona Lina Anušauskienė ir kiti.
Garsūs lietuviškų prekės ženklų kūrėjai susibūrė tam, kad pasiruošti Kalėdoms šiais metais būtų paprasčiau. Degdami noru pasidalinti originaliausiomis dovanų idėjomis, kūrėjai kviečia apsilankyti Kalėdiniame Pop-Up, kuris gruodžio 15–23 dienomis vyks Vilniuje, prekybos centro „Europa“ antrajame aukšte.
Kalėdinio Pop-Up atidarymo šventė „Europoje“ vyko penktadienio rytą ir sutraukė būrį žinomų žmonių, kurie drauge su Liucina Rimgaile leidosi į netradicinę pramogą: iš skirtingų saldėsių kūrė kalėdines eglutes.
„Šįmet Kalėdoms esu jau beveik pasiruošusi, liko pasirūpinti vos keliomis dovanomis. Rinkdama dovanas visada galvoju, ko labiausiai nori ją gausiantis žmogus ir kas jam tinka. Dažnai žvilgsnis savaime užkliūva už lietuviškų gaminių. Manau, šiuo metu jie – ypač ant bangos, stebina savo originalumu ir kokybe“, – sako L. Rimgailė.
Renginio akimirkos: