Dizainerės Aistės Mickevičienės vizija pasikliovusi plaukų grožio studijos „Elitera“ įkūrėja Gintarė Armalė tikina nesigailinti, o rezultatas ją ypatingai džiugina, rašoma spaudos pranešime.
„Ši studija – jau trečioji, todėl tikrai žinojau, kokių klaidų reikia nekartoti, o ką patobulinti ar pakeisti. Pavyzdžiui, atkreipiau dėmesį, kad moterims labai patinka darytis asmeninukes tualete, todėl interjero dizainerei buvo duota užduotis jį padaryti stilingą ir gražų. Vizualizacijose man jos sumanymas patiko, tačiau gyvai rezultatas pranoko visus lūkesčius“, – pasakoja verslininkė.
Socialiniai tinklai, pasak G. Armalės, yra neatsiejama jos verslo dalis, todėl buvo labai svarbu salone rasti erdvę foto sienelei, kur meistrai galėtų įamžinti savo darbus, o klientai – pasidaryti asmenukes. Interjero dizainerė Aistė Mickevičienė antrina, kad dar geriau, jei yra dvi foto sienelės – viena lengvai matoma, kita – „slapta“ foto sienelė, kurioje klientė nieko nevaržoma įsijaustų papozuoti asmenukei savo socialiniams tinklams.
Išskirtinio interjero grožio salonas:
Plaukų grožio studijos savininkė atvira – dabar į darbą ji eina kaip į savo antrus namus ir labai džiaugiasi, kad pavyko sukurti jaukią aplinką ne tik klientėms, bet ir studijoje dirbančiam kolektyvui.
„Mados keičiasi, o klasika lieka! Todėl salono stilių pasirinkau klasikinį, toks stilius niekada neišeis iš mados. Be to, tapetų akcentai leidžia įvesti šiek tiek jaukumo, kad klientui primintų namus. Tokia aplinka leidžia nuimti pirminį stresą ir atsipalaiduoti. O jei iš salono pavyksta išeiti ne tik pasigražinusiai, bet pailsėjusiai ir pasikrovusiai gerų emocijų – tiek mano, kaip savininkės, tiek interjero dizainerės užduotys įvykdytos su kaupu“, – džiaugiasi G. Armalė.
Interjero dizainerė Aistė Mickevičienė pastebi, kad kurdami grožio salono interjerą daugelis nesusimąsto, kad erdvė ir atmosfera turi būti išskirtinė ir svetinga. Šios klaidos buvo siekiama išvengti plaukų grožio studijoje. Čia pagrindinė užduotis sukurti prabangos ir jaukumo efektą, kad moterys, atėjusios pasigražinti, jaustųsi lyg karalienės.
„Pirmiausia, mano nuomone, interjeras turi būti tikrai išskirtinis, tačiau jame turi vyrauti vientisumas ir harmonija, kad neblaškytų dėmesio ir vidinės emocijos netrikdytų vizualinė aplinka. Viskas turi priminti namų jaukumą tiek klientams, tiek darbuotojams“, – pasakoja interjerą kūrusi dizainerė.
Aistė Mickevičienė pastebi, kad pastaruoju metu naujos grožio paslaugoms skirtos vietos atrodo tarsi įrenginėjamos pagal vieną ir tą patį „trendą“. Tačiau mažai kas susimąsto, kad tai labai laikina ir interjere madų vaikytis nereikėtų.
„Kas „ant bangos“ šiemet, nebūtinai bus tuose pačiuose „trenduose“ kitais metais, todėl reikėtų atsižvelgti į psichologines vertybes, į ilgaamžiškumą, istoriją, kokybę ir kitus svarbius aspektus“, – sako dizainerė ir kuriant interjerą, rekomenduoja nesekti tendencijų.
Kitas aspektas, kurį buvo labai svarbus kuriant šį interjerą – darbo vietų užkulisiai bei patogi poilsio zona darbuotojams.
„Sakoma, į darbą kaip į šventę. Todėl, kad tą šūkį įgyvendintume, reikia apgalvoti personalui funkcionalią zoną, kurioje būtų ne tik taburetės ir mažas staliukas susikūprinus užkąsti“, – sako ji.
Dizainerė A. Mickevičienė akcentuoja ne tik interjero bendrą įvaizdį, bet matomas ir nematomas smulkmenas. Vienas iš jų – veidrodžiai.
„Veidrodžiai ir moterys – neatsiejama dalis, todėl juos matome salonuose dažnai. Tinkamai panaudotais veidrodžiais mes galime sukurti erdvės gylį, išdidinti erdvę, sukurti žaismingą optinę iliuziją, tačiau tai daryti reikia atsakingai, kad neklaidintų ir nesukeltų neigiamos pasimetimo emocijos. Būtent šį principą stengėmės išlaikyti ir kuriant „Elitera“ interjerą“, – pasakoja A. Mickevičienė.
„Kuo daugiau veidrodžių pasigrožėti savimi jaučiant grožio ritualo pilnatvę, tuo geriau, juk mes dažnai žvilgtelėjame į save, kai praeiname pro savo atspindį gatvėje. Todėl kuo dažniau į save gražią žvilgteli, tuo daugiau pasitenkinimo jauti, tuo laimingesnė iš grožio salono išeini“, – dėmesį atkreipia A. Mickevičienė ir pataria gerai apgalvoti ir apšvietimą, kuris ypatingai svarbus grožio studijose, mat jis turi būti toks, kuris neiškraipytų esamos plaukų spalvos žiūrint į veidrodį.
Kita dizainerės minima svarbi vieta grožio salone – vonios kambarys. Šioje erdvėje turi būti ne tik gražus interjeras, bet ir ypatinga švara, sklindantis prabangus kvepalų aromatas, visos reikiamos higienos priemonės: kokybiškas rankų muilas, rankų kremas ir kiti reikmenys. Tokios smulkmenos, pasak dizainerės, suteikia didelę pridėtinę vertę prie teikiamos paslaugos ir tai gali sudominti ir klientę nors ir trumpame vizite.