Stilisto darbas neteikė malonumo
M. Petruškevičius floristo duonos paragavo būdamas 15 metų. Vyras spaudoje ne kartą minėjo, jog jam ši profesija sekėsi puikiai – vaikinas parduodavo daug paties darytų puokščių. Vėliau Mantas pasuko į mados pasaulį. Ėmė rengti realybės šou dalyvius, jo klientėmis tapo garsios moterys.
„Ši veikla man neteikė labai didelio malonumo. Taip, tai buvo darbas, kuris man patiko. Tačiau tikrai ne viso gyvenimo tikslas“, - DELFI kalbėjo M. Petruškevičius.
Žinomas vyras neslėpė galvojęs sukurti drabužių kolekciją. Tačiau tam sutrukdė perfekcionizmas – stilistas niekada nenorėjo daryti bet ką ir pigiai. „Daugelio Lietuvos dizainerių kūryba man yra nepriimtina. Jie daro tai, kas jau yra matyta anksčiau, pigu ir nepalieka įspūdžio. Jei daryti kažką, tai negailint ir neskaičiuojant. Aš idėjų tikrai turiu ir jei tuo užsiimčiau, turėtų neblogai pavykti“, - kalbėjo Mantas.
Nusprendė hobį paversti verslu
Gėlės į M. Petruškevičiaus gyvenimą sugrįžo kaip hobis. Vyras panoro išbandyti save. Pamatęs, kad jam puikiai sekasi, nusprendė mėgstamą užsiėmimą paversti verslu: „Nenoriu nieko kritikuoti ir įžeisti, bet gėlės ir kioskai, kuriuose jos yra pardavinėjamos, neturi nieko bendro. Aš nenoriu kiosko. Noriu, kad mano parduotuvėje duris atidarinėtu smokingu pasipuošęs vaikinas. Tai būtų visai kitokia parduotuvė. Tiesa, vienam to padaryti nepavyks, reikia komandos. Turiu keletą investuotojų, kurie greitai grįš į Lietuvą. Susitiksime aptarti verslo reikalų.“
Pasak pašnekovo, visos butike įgyvendintos idėjos būtų atsivežtos iš Paryžiaus. Mantas norėtų, kad parduotuvėje būtų jaučiama meilės miesto dvasia. Stilistas apgailestavo, kad lietuvių supratimas apie gėles gerokai atsilieka nuo Europos. „Ačiū Dievui prisidėjau prie lietuvių mentaliteto augimo“, - kalbėjo M. Petruškevičius.
Dekoravo garsenybių vestuves
Dekoruoti vestuvių šventės vietą gėlėmis M. Petruškevičiui patikėjo ir žinomi jaunavedžiai. Mantas rūpinosi, kad gėlių nepritrūktų Eglės ir Jono Valančiūnių, Ernesto Butrimo ir Jurgitos Alsytės vestuvėse. „Garsių žmonių vestuvės man buvo išbandymas. Teko dirbti su daug gėlių. Nepavadinčiau jų klientais. Norint grįžti į floristikos verslą, turi labai daug savęs investuoti. Šis darbas nėra toks paprastas, kaip atrodo pažvelgus“, - pasakojo pašnekovas, po vestuvių sulaukęs komplimentų.
Grožio nepavers komercija
„Įgyvendinti šią idėją bus sunku. Tačiau neprarandu vilties, kad mano hobis virs verslu. Reikia daug darbo, jėgų ir investicijų“, - DELFI kalbėjo stilistas, neseniai vienoje parodoje pristatęs savo prekinį ženklą „Flowers couture by Mantas Petruškevičius“.
Nors daugelis pasakytų, kad stilistui būtų kur kas paprasčiau parduoti savo vardą ir iš to užsidirbti, M. Petruškevičius su tuo nesutinka. Pasak pašnekovo, prekinis ženklas negalėtų gyvuoti be jo. „Butike turi būti tokia atmosfera, kokią aš įsivaizduoju. Jei tai darys kiti žmonės, nemanau, kad padarys gerai, neatspindės mano vardo. Nežinau, aš šis verslas neštų didelius pinigus. Labai nenoriu grožio paversti komercija. Vis galvojau, kur galėčiau save realizuoti. Ir supratau, kad gėlių butikas būtų geriausias pasirinkimas“, - įsitikinęs Mantas.