Apie susiklosčiusią nemalonią padėtį moteris papasakojo asmeninėje „Facebook“ paskyroje.

„Nūdiena.

Aš: Sveiki, norėtume rytoj atvykti pas šeimos gydytoją bei pasidaryti kraujo tyrimą. Kūdikis karščiuoja, su vaistais sunkiai numušam temperatūrą.

Gydymo įstaiga: Karščiuojančių nepriimam. Pradžioje reikia nuotolinės gydytojo konsultacijos.

Aš: Gerai, tinka.

Gydymo įstaiga: Daktarė paskambins jums rytoj ir nuspręs ar jums reikia atvykti į įstaiga. Ši konsultacija jums kainuos 50 eurų ir truks tik kelias minutes, sprendimui priimti.

Aš: 5 minučių konsultacija telefonu – 50 eurų??? Tai, o jei reikės atvykti į polikliniką, tuomet konsultacija „gyvai" jau nebekainuos?

Gydymo įstaiga: Ne, ji kainuos dar 50 eurų. Ir dar kainuos bendras kraujo tyrimas. Viso 120 eurų. Prašytume pavedimą padaryt iš anksto”, – feisbuke rašo žinoma moteris, vos prieš kelis mėnesius susilaukusi antrojo vaikelio.

Tiesa, praėjus kiek laiko moteris papildė įrašą ir pasidžiaugė, jog pirmą pagalbą skubiai suteikė Santaros klinikos.

„Delfi“ susisiekus su Grete, ši neslėpė nusivylimo pasirinkta gydymo įstaiga ir susiklosčiusia situacija.

„Antradienį paryčiais mano penkių mėnesių kūdikiui sukilo temperatūra – iki 41. Iš pradžių ją numušiau paracetamolio žvakutėmis. Tačiau po kelių valandų ji vėl ėmė kilti. Kai tai tęsėsi kone parą, pasiskambinau į savo polikliniką, kurioje mes lankomės – tai privati įstaiga, – pasakoja G. Brokienė. – Papasakojau, kokia yra situacija, man pasakė, jog iš pradžių reikalinga nuotolinė šeimos gydytojo rekomendacija. Aš su tuo sutikau. Konsultacija buvo paskirta kitos dienos popietę.“

Moteris teigia svarsčiusi, kad galbūt temperatūra sukilo dėl to, kad kūdikiui dygsta dantys, dėl to yra nusilpęs imunitetas ir prikibo virusas. Pasak Gretės, panašios patirties ji jau yra turėjusi, kadangi augina vyresnę dukrą, tačiau neramino ilgą laiką nekrentanti temperatūra ir ilgas laukimas eilėje dėl konsultacijos telefonu.

„Tiesa, man buvo pasakyta, jog kelių minučių konsultacija telefonu man kainuos 50 eurų – jo metu kažkokiu būdu būtų įvertinta kūdikio būklė. Tuomet gydytoja nuspręstų, ar mums būtina atvykti gyvai konsultacijai, – „Delfi“ pasakoja pašnekovė. – Atvykus būtų reikalinga dar viena konsultacija – tektų pakloti dar 50 eurų plius papildomai mokėti už tyrimus. Aš viską suprantu – galima susimokėti tuos pinigus už konsultaciją telefonu, bet o koks tikslas mokėti pinigus pakartotinai, atvykus į vietą?“

Kalbėdama Gretė ne kartą paminėjo, jog dėl vaiko sveikatos pinigus mokėti negaila, tačiau dvigubas mokestis ir skambučio laukimas ilgiau nei parą peržengia ribas.

„Aš suprantu, kad karščiuojančių nepriima, o gal ir neturi galimybės priimti, reikia laukti parą laiką, tačiau kodėl reikia mokėti du kartus? – stebisi „Misis Lietuva 2019” nugalėtoja. – Pasiskambinau savo klasės draugei, kuri yra vaikų gydytoja. Paklausiau, kokia yra praktika elgtis tokiu atveju pandemijos metu. Ji man iškart rekomendavo važiuoti į Santarų klinikas, Vaikų skubios pagalbos priėmimo punktą, kur mus labai gražiai, rūpestingai ir operatyviai aptarnavo. Buvo paimti kraujo tyrimai, Covid-19 tyrimai man ir vaikui, paguldė į izoliuotą palatą. Norėčiau asmeniškai ir nuoširdžiai padėkoti gydytojai Sigitai Burokienei ir visam vaikų skubios pagalbos skyriaus personalui.“

Tyrimai, pasak Gretės, buvo atlikti per pusdienį – moteris su kūdikiu buvo paleisti gydytis į namus.

Klinika, kuria nusivylė ir kurios pavadinimo viešai pašnekovė nepanoro atskleisti, yra privati. Dėl privačių klinikų kainų nustatymų „Delfi“ kreipėsi į SAM, tačiau kol kas komentaro negavome.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (119)