Vakaro svečius supo mitinės miško būtybės, buvo gausu mistikos elementų, provokuojančiai geriausius kūrinius atliko „Beissoul & Einius“ duetas.

Raudonu kilimu kviestinė publika žengė nuo pat 20.30 val. Čia pasirodė Agnė Grigaliūnienė, Viktorija Jakučinskaitė su vyru Vitalijumi, Arūnas Gelažninkas, Indrė Burlinskaitė-Vaisieta su vyru Liudu, Jolanta Leonavičiūtė, Karolis Talutis su žmona Kristina, Mantas Wizard Paul de Miko su širdies drauge Gabriele ir kiti.

„Patekusi į prabanga dvelkiantį Pano malonumų labirintą publika nežinos, ką pamatys ar sutiks už kiekvieno kampo, – paslaptingai apie vakarėlį anksčiau kalbėjo Gytis, kuris yra didelis pabėgimo, ypač – siaubo, kambarių mėgėjas. – Tačiau šiame renginyje nebus nei siaubo, nei pabėgimo, bet intriga, įtampa, nežinomybė, paslaptis pasitiks už kiekvieno kampo ir lydės viso vakaro metu.“

Visgi, Gytis prasitarė, kad išskirtinė ne tik renginio koncepcija, bet ir jo erdvė – ne tik dėl griežtų ribojimų, bet ir dėl to, kad pati vieta dalies visuomenės yra apipinta mitais, intriguojanti, paslaptinga, nepažįstama. Pano labirintas kuriamas privačiam vakarui uždaromose kazino patalpose. Taigi, ir renginio tema, ir vieta – originalios.

„Jei reikėtų palyginti „Pano labirinto“ koncepciją su kokiu nors žinomu kūriniu, sakyčiau, kad jame galima atrasti daug „Vasarvidžio nakties sapno“, kuriame žmonės žaidžia beprotišką meilę apsvaigę nuo geismo ir stebuklingų burtų. Šis kūrinys labai gerai nupasakoja intrigą, kuri kiekvieną renginio dalyvį skatins eiti ieškoti ir atrasti“, – sakė G. Ivanauskas.

Graikijos mitologijoje dievas Panas siejamas su miško platybėmis, muzika, kūniškais troškimais, o krikščionybė dėl išvaizdos – ragų ant galvos ir ožio kojų – jį prilygina Šėtonui ir demonizuoja, vaizduoja perdėtai seksualiai. O koks yra lietuviškasis Panas, kurį įkūnijo G. Ivanauskas?

„Lietuviškasis Panas susikurs per paskutinę repeticiją, bet jame manęs bus nemažai, juk nuo savo herojaus aktorius negali visiškai pabėgti, – šypsodamasis tikino Gytis. – Tai bus mano Pano variantas: juk kai kurios Pano savybės yra labai gytiškos, o Gyčio – paniškos. Bet paliksiu intrigą ir šių savybių neatskleisiu, susirinkusieji ir mane pažįstantys, neabejoju, patys atpažins, kur Panas susiplakė su Gyčiu, o kur ne.“

G. Ivanauskas pasakojo, savo kuriamais renginiais, pasirodymais, personažais siekia ne tik efekto, bet ir poveikio, kad žmoguje kažkas įvyktų, kad iš renginio jis išsineštų ne tik spalvas, muziką, bet ir žmogiškąjį faktorių, apie ką galvotų dar ilgą laiką renginiui pasibaigus – tai, kas paliečia žmogaus širdį, ką galima apibūdinti emocija, sukurta atmosfera, vaizdinių visumos suteiktu jausmu.

„Tai man kūryboje yra numeris vienas, – konstatavo kūrėjas. – Man renginiuose labiau norisi matyti žmogiškumą, bet taip pat ir intriguojantį pasaulį su fetišistiniais motyvais, gana seksualų.“

Drąsiems sprendimams reikia ne tik drąsos, bet ir įkvėpimo. Gytis atviras – jo mūzos labai įvairios: žmonės, daiktai, patirtys, pažintys, sapnai.

„Kai kurdavau šokio spektaklius, mane inspiruodavo žmogaus pavidalo mūzos, dėl kurių norėjau sukurti vieną ar kitą spektaklį. Bet mane gali paveikti ir pamatytas gražus kavos puodelis, kuris gali įkvėpti sukurti šokį, choreografiją to puodelio rašto, piešinio tema“, – kūrybiškumo užkulisius atskleidė G. Ivanauskas.

Renginio akimirkos – galerijoje:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją