Apie oro uoste užstrigusį prodiuserį pirmieji pranešė 15min.lt Jų žiniomis, M. Žalėnas turėjo skristi su šeima į Egiptą.
Minėtajam portalui jis taip pat anksčiau sakė, kad nežino, ar pavyks išskristi.
„Delfi“ primena, kad prodiuseris buvo tarp keleivių, kurie turėjo skristi ukrainiečių oro linijos „SkyUp Airlines“ lėktuvu, kuris dėl techninių priežasčių skrydį atidėjo net 12 valandų.
3 val. 50 min. turėjęs įvykti skrydis atidėtas net keletą kartų ir tik po 16 val. prasidėjo keleivių laipinimas. Tai „Delfi“ patvirtino Lietuvos oro uostų atstovė.
Viena keliautoja pasidalino savo karčia patirtimi apie siaubingą atostogų pradžią socialiniame tinkle „Facebook“. Jai teko pralaukti dar ilgiau – 1 val. nakties moteris atvyko iš kito miesto į Vilniaus oro uostą.
Tačiau nuo pat paryčių skrydis buvo atidėtas net 5 kartus, o keliautojai teko apie 15 valandų laukti oro uosto zonoje. Moteris guodėsi, jog po tiek laiko laukimo jau sunku patikėti, kad apskritai pavyks išskristi.
Kaip „Delfi“ nurodė Lietuvos oro uostų komunikacijos atstovė Rasa Petrauskaitė, „SkyUp Airlines“ vykdomas skrydis penktadienį anksti ryte negalėjo pakilti iš Vilniaus oro uosto dėl techninių priežasčių. Kokios tai priežastys, galėtų pakomentuoti jau tik pati oro bendrovė.
„Paskutiniais patikslintais duomenimis, keleiviai jau yra laipinami į autobusus ir vežami į lėktuvą (pokalbis vyko 16 val. 45 min. – „Delfi“). Tai netrukus turėtų ir pakilti“, – komentavo R. Petrauskaitė.
Jos teigimu, šiuo skrydžiu turėjo išskristi apie 178 keleiviai, ar visi jie ir išskris, patikslinti negalėjo. Vis dėlto, antžeminio aptarnavimo bendrovė jais pasirūpino – buvo suteikti maisto kuponai, pasiūlyta išeiti iš oro uosto patalpų ir sugrįžti tik jau prieš planuojamą išvykimą.