Ta proga sutuoktiniai pristato išskirtinį savo meilės vaisių – kartu sukurtą elektroninę parduotuvę, kurią patys vadina trečiuoju savo vaiku.
Svarstė apie trečią vaiką, augintinį arba verslą
„Mūsų elektroninė parduotuvė careline.lt – daugiau, nei tik bendras verslas. Tai yra tarsi ką tik gimęs mūsų trečiasis vaikas, į kurio auginimą dabar dedame visą savo širdį“, – pranešime spaudai šypsosi I. Mackevičienė.
Viena iš didžiausias auditorijas socialiniuose tinkluose turinčių Lietuvos nuomonės formuotojų atskleidžia, kad sprendimas kartu su vyru kurti elektroninę parduotuvę būtent ir kilo iš noro įkūnyti amžiną judviejų meilę vienas kitam. Sutuoktiniai rinkosi netgi tarp kelių meilės išraiškos formų: bendro verslo, augintinio ir vaiko.
„Jau beveik užauginome du savo vaikus bei du katinus ir nusprendėme, kad gyvenime norime dar vieno iššūkio, – pasakoja R. Mackevičius. – Aš pasiūliau susilaukti dar vieno vaikelio, o Ieva norėjo, kad įsigytume šuniuką. Tačiau galiausiai gimė bendro verslo idėja, tobulai įkūnijanti mūsų meilę vienas kitam bei kasdienybę dabar papildanti smagiomis emocijomis ir iššūkiais.“
Judviejų elektroninės parduotuvės atidarymas simboliškai įvyko sutuoktiniams labai svarbią dieną – per dešimtąsias poros santuokos metines. Kaip sako R. Mackevičius, bendro verslo pristatymas pasauliui žymi naujos jų santuokos eros pradžią.
Mylimųjų vakaro rutina išaugo į bendrą verslą
Žymi sutuoktinių pora pasakoja jau ilgą laiką turinti tradicinę savo vakaro rutiną. Kaip kitos poros mėgsta kartu gaminti maistą ar sportuoti, taip Rolandas su Ieva kiekvieną vakarą leidžia kartu rūpindamiesi savo veido oda, ją lepindami natūraliomis veido kaukėmis.
Veido odos priežiūrai tapus jų bendra kasdiene veikla ir neatsiejama vakaro rutinos dalimi, pora pradėjo domėtis, kur galima įsigyti pačios geriausios produkcijos. Ieškoti prireikė gana toli – pačias kokybiškiausias ir efektyviausias odos priežiūros priemones mylimieji sako atradę kelionių po Japoniją metu. Nieko keisto, juk būtent šios šalys ir pasižymi ypatingu veido grožio kultu.
„Kelionių metu išbandėme ir iš karto pamilome čia gaminamą natūralią, netgi veganišką veido odos priežiūros priemonių produkciją, atradome neaprėpiamus korėjietiškos kosmetikos lobius, dar neatkeliavusius į Lietuvą. Pastebėję, kad čia yra itin platus įvairių aukščiausio lygio grožio reikmių asortimentas, supratome, kad norime suteikti galimybę visą šį gėrį išbandyti ir lietuviams“, – kalba I. Mackevičienė.